- 1834 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
az önce okuduğum Sayın Davutoğlunun birleşmiş milletlere yapmış olduğu konuşmanın altınada aynı notu düştüm...
kime yazıyorsun bu mektubu?
elinde hiç bir adres yok.domuzlar kutsak kitaplarla beslenmez... der Cemil Meriç....
yinede ümütvar olmak istiyoruz, arzusundayız...
saygı ve duamla....
Recep Akıl
Recep Akıl
Mehtap Yıldız
est efendim..eyvallah dedik ve başla yürek üstüne kabul eyledik inş...zira İslamın ilk şehitlerindendir Sümeyye...
dilerimki yüce Rabbimiz Sümeyye gibi olmayı ve mücadele etmeyi,
bizlerede nasib eylesinhakkı ile inş...
burada karşıdaki muhatabakafire adressiz adres diye işaret ediliyor.yani Büyük bir İslam birliği bize şart.
artık yahudi ve hıristiyan alemi muhatab alınmamalı...biz benlikten çıkıpta biz olduğumuz gündür bizim büyüklüğümüz ve Fethi mübinimiz..
bende tüm yüreğmle inanıyorum ki Gazze üzerinde yılllardır süren bu zulüm Bu yüce Türk Milletinin gücüyle son bulacak inş...
saygı ve daim duamla...
Çok haklı ve doğru bir tespitte bulunmuşsunuz.
Kutlarım efendim.
Saygılarımla...
Recep Akıl
Evet Taner bey Türkiye Filistin olmasın. Fakat biliyor musunuz ki bu slogan çok gereksiz bir sogan ve anlaşılabilir bir slogan da değildir. Türkiye niçin Filistin olacak? Bunu yapabilecek bir güç yok dünya üzerine.
Ben de yazımn başından sonuna kadar savaşın hiç bir şeyi çözmeyeceği konusunu işlemeye çalıştım naçizane. Silahla hiç bir şey halladilemez. Ondan önce mümkün olabilen diğer yoların tamamı kullanılmalıdır ki ele silah alındığında haklılık söylemi inandırıcı olsun.
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ediyorum, sağolun.
Recep Akıl tarafından 6/1/2010 8:56:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Düşüncelerinizin bir kısmına katılıyorum: Aynı kaygıları paylaşmakla beraber vaadedilmiş topraklar dedikleri yurdumuzun parçalanmasını getiriyor. Türkiyeyi uluslararası alanda çalışmaya çağırıyorsunuz. ben diyorum ki 'Türkiye Filistin olmasın'. Uluslararası alanda yaptıkları katliamları meşrulaştırdıkları güçlerinden geliyor. evet bu böyle o halde biz diyelimki 'lütfen bir dakika' - van miut pliz- vay be işte bizimde uluslararası alanda birşeyler söyleyebildiğimiz kanıtlandı vay be biz neymişiz. Arkadaşım Daha yeni burnumuzun dibinde ırakta birbuçuk milyon müslüman öldürüldü. dahası ırakta zulüm görenler hep Türk. *'Musanın çocuklarının' yönetiminden fazla bi şey beklemiyorum ben.
duyarlılığınız için tebrik ederim.
* Kitap ismi.
Recep Akıl
İftira büyük günahtır ve sahibini çok zelil bir duruma düşürür. Yedi ceddi belli birine yapılan bu iftiraları ne yazık ki belli bir düşünceyii siyasallaştırmış kişilerce siyasi ikballerine payanda olarak kullanmak istemeleri de onları nasıl aşağılık bir duruma düşürmektedir bu da insaf sahibi insanların taktirine sunulmuştur.
Düşüncelerinize aynen katılıyorum.Tespitleriniz isabetli. Diplomatik alanda çözülmeli bu iş ve elim vak'a da buna zemin hazırlamış oldu. Türkiye Dünya desteğini de arkasına alarak bu olayı neticeye götürecek sağlam adımlar atabilecek güçte.
Selam ve duayla.