- 867 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK SEVGİLİM !
Uzun zaman oldu, sana dönemedim! Hep ihmal ettim seni!Kaçıp gittikçe; sen, beni hep bekledin. Hem de inadına. Sabır taşı olsa şimdiye kadar çatlar, tuz buz olurdu. Ama sen, çatlamayı bırak, yüzünü bile bir kez olsun kırıştırmadın. Ben, umutsuzluk rüzgarları içerisinde kendime yön bulamaya çalışırken;sen ise umudundan bir nebze olsun vaz geçmedin, kimselere ödün vermedin.
Ben, deli dolu; sokaklarda yüreğimdeki boşluğu doldurmak için donjuanlığa soyulmuşken; sen, sessizliği yeğledin!
“ Nasıl olsa bir gün gerçeğine dönecek” diye içindeki közünü hiçbir zaman söndürmedin.
Gerçekten ben de çok nankör çıktım. Hani seninle iç içe olduğumuz o an var ya; hiç unutamıyorum. Sanki bir anda sana içim kaynamış, kanım kanına karışmış gibiydi. Bir anda empati kurmuştuk,ruhsal dünyamızda. Senin içsel dünyana göz gezdirip de baktığımda:
- İşte aradığım “gerçek sevgili” bu. Nihayet buldum, diye de havalara uçmuştum, sevincimden…Ne yazık ki;sözümde duramamış,sana nankörlük yapmıştım.
Sen ise boynu bükük, sessizliği yeğlemene rağmen, şikayetçi olmamış;kaderine razı olmuş gibiydin.Yine beni sabırsızlıkla beklemeye devam ettin.
Ben ise senin gerçek dünyandan uzak, hep sanal alemin hayal dünyasında gezinip durdum. Geceleri uykusuz kaldım. Sokaklarda sanaldaki kızlarla gezip tozdum.
Öyle oldu ki ;hiçbir şey gerçeğine dönüşüp bana mutluluğun zerresini bile gösteremedi.
Bir süre sonra ben, kendi dünyamda yalnız kalmıştım!Tek başına.Ne yapacağımı bilemez haldeydim. Gerçek sandığım sanal dostlar uçuvermişlerdi.
İşte o zaman; sen, geldin aklıma. Acaba dedim kendi kendime:
- Benim bir dostum vardı, beni kabul eder mi,benimle yine empati kurar mı?
Evet!Sen, bıraktığım yerde duruyordun. Üzerin biraz tozlanmıştı ama hiç nazlanmadın.Rafların arasından ellerime atladın.Benimle hemen kaynaştın.
Evet “gerçek sevgilim “senmişsin. Şimdi daha iyi anladım. Seni ilk sahifesinden son sahifesine kadar çok ciddi bir şekilde okuyacağım ve elimdem seni ve senin gibi gerçek dostları asla bırakmayacağım…
Seninle dost olmak, o kadar güzel ki! Keşke yıllar öncesinden dostluğumuz pekişseydi. Şimdi daha farklı olurdum,değil mi?Bana rehber olurdun,bu karanlık dünyada!..
Yine de çok şanslıyım. Sana döndüğüm ve bana kucak açtığın için…
Gerçek sevgilim,seni çok seviyorum!.
YORUMLAR
Ayhan Bey kutlarım seni. Beni yine şaşıttın. Ben gerçek bir sevgili merakıyla satırları su gibi geçerken, sen gerçek sevgilini bulmuşsun bile. Eh ne diyelim; tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı oluyor demek. Güzel bir yazıydı ben çok beğendim. Benden 10 puan. hakkıyla...
sevgilerimle...
her biri ayrı dünyadır onların...Her birisisi dünya tatlısı. Her birisi yürek emek işidir. Ne de güzel anlatmışsınız. Selamlarımla...
ayhansarıkaya
Tozlu raflarda hiç bıkıp usanmadan beklerler bizi, gelsin de sayfalarımı çevirsin diye... Zamanla sararıp solsalar bile, sabır taşıdırlar...
Ne güzel bir anlatım, ne güzel bir kitap sevgisini dile getirme...
Sevgi ve saygı ile
mavideydisevgi tarafından 6/1/2010 12:24:53 AM zamanında düzenlenmiştir.