.....
.......
YORUMLAR
evet bilirim askerliğin ne olduğunu ne çok sevgi beklediğini üç kez tattım bu duyguyu
üç oğul gönderdim askere yurdumun dört köşesinde
şırnak deyince büyük oğlum eruh şırnak larda yaptı askerliğini terörün cirit attığı yıllardı kar dağlarından çığların düştüğü yolların kapandığı hiç unutmadım çektiğim sıkıntıları
sedat oğlumuz ve daha nice evlatlarımızın rabbim yardımcısı olsun dualarımız onlara
kardeşim olarak sende bizden çok selamlar yaz sedata dualarımız eksik etmiyoruz
saygılarımla
Allah hayırlı tezkereler göstersin sedatımıza.
Ben yazacağım taa laheyden sedatımıza mektup.
diyeceğim beni tanıdın mı, şiirlerine yorum yazmadığın uzaklardaki garip abini diye :)))
ben yarından tezi yok bi mektup uçurayım ...
sağolasın değerli gardaşım toynak
inanıyorum ki sen hepimiz adıan şırnağa gidersin ziyaretine..
vefalı duruşunu saygı ile kutlarım
selam ve saygılar katar katar yollandı uzaklardan...
direnis tarafından 5/30/2010 1:41:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok vefalı ve duyarlısınız. Ben şu anda bir kez daha iyi ki Edebiyat Defterinin bir üyesiyim dedim kendi kendime... Çünkü gerçekten bir aile ortamı var burada.. Ben daha yeni olduğum için değerli kardeşimi tanımıyorum ama bütün Mehmetçikler bizim kardeşimiz bizim oğlumuz.. Bütün vatani görevini yapmakta olan Mehmetçiklerimize hayırlı teskereler diliyorum. Burada rahat uyuyorsak, bunu yurdun dört bir yerinde görev yapan askerlerimize borçluyuz.
Adres vermeniz büyük incelik ve düşünce... Sizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla...
AYSEL AKSÜMER tarafından 5/30/2010 7:48:53 AM zamanında düzenlenmiştir.