- 1276 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YARINLARDAN NE BEKLİYORSUNUZ?
Yarınlardan ne bekliyorsunuz? Kiminizin cevabı yok, kiminizin umudu çok. Ya yarın sizinle ilgili ne hazırladı , onu biliyor musunuz? Hiç birimizin haberi yok.
Haberi olmaz insanın yarınlardan, sadece tahmin eder.Ama bir bakarsınız ki , tüm tahminleriniz boşa gider.Kapkara bir günün yarını da kara olacak derken , güneş ışıl ışıl yapar dünyanızı , ölü hücreleriniz canlanır.Yaşama yeninden başlar ama yine yarının siz e getireceğini bilemezsiniz.Ya da apaydınlık bir günün yarınını da öyle olacak sanırsınız ama dünyanız cehenneme döner, neye uğradığınızı şaşırırsınız.Yarınlar daha karamsar karşılayacak sanırsınız sizi…
Öyle ya da böyle yarının ne getireceğini, bu günün ne götüreceğini bilemezsiniz yaşamadan.Bütün bunların arasında bildiğini bir tek şey vardır:Mutlu olmak istersiniz hayatınızın her anında. Daha huzurlu, daha rahat bir yaşamdır herkesin ulaşmak istediği.Sevdalarınızı doya doya yaşamak, sevdiklerinize sıkıca sarılmak ve yaşadığınız her dakikanın keyfini çıkarmak istersiniz.
Bazen öyle umulmadık, öyle beklenmedik, öyle alışılmadık şeylerle karşılaşırsınız ki, ağzınızın açık kalması hafif kalır.Eliniz ,ayağınız bağlanır, nutkunuz tutulur,gözleriniz görmez olur,ne yapacağınızı bilemezsiniz.Ya gönlünüzdedir bu fırtına ya da yaşamın oyununa tanık olmaktasınızdır.Tam göbeğinde bulursunuz kendinizi ve hiç kaçacak yer yoktur.
Aklınız bir çözüm arar yaşananlara, bulamazsınız.Ne tarafa dönseniz, hep aynı yöne bakarsınız çaresizce.Bilinç yerini hislere bırakır, beyniniz esir olur duygulara.Artık düşünce, yerini kaybetmiştir. Başka duygular hakimdir ruhunuza.
Siz hiç böyle oldunuz mu?
YORUMLAR
Ben çok yaşadım bu şaşırtıcı anları. Yaşamayan da yoktur sanırım. Bir peri masalı tadında devam ederken hayatım, kül kedisi olmasa da tekire dönüştüğümü çok iyi anımsıyorum. O sayede mücadele ile tanışıp, direnmeyi öğrendim. Gücümün sınırlarına acı çeke çeke ulaştım. Dibini görünce kuyunun, yukarı çıkmak için çok uğraştım. Gücümün sınırlarına ulaştığımda, mutluluğun her tanesinin kıymetini anladım.
Önüme çıkacak her türlü tehditle kolayca savaştım, özüme giden yolu bulmaya başladım. Yolumu kesecek taşları artık tanıyorum. İster tekir olalım isterse şahin HER GÜN YENİDEN BAŞLAMAK ZORUNDAYIZ VARLIĞIMIZI KORUMAYA.
Çok kötü günler geçirirken, tanımadığım güneşlerle de tanıştım. Siyah gözyaşlarım dönüştü, umut dolu sarı ışıklara. Bu hayatta hiç kimsenin elinde garanti kartı yok. Herkesin karşısına iyi ya da kötü günler çıkabilir. Hepsinin insan olma yolunda bize faydaları var. Kimse sahip olduklarının sarhoşluğa kapılmasın, olgunlaşmaya çalışsın vakit varken.
Hiç kimse de yaşadığı sıkıntıları sonsuz sanmasın. Gün gelir sürpriz seven bir güneş doğar ocaklarına. Eğe bizler bir gün bir yardım eli yanımızda olsun istiyorsak, gücümüz yettiğince el uzatalım geçici sıkıntı çekenlere. Tam da o noktada mutlu yıldızlar akacak yüreğimize. Hayat gizemlerle dolu, paylaşmayı bilenler daha hızlı ulaşır gizlere.
Yoğun bir eğitim öğretim dönemi başladı ve sanırım şairimiz de iyi bir eğitmen olarak sorumluluklarını yerine getiriyor. Başarılı ders saatleri diliyorum size ve öğrencilerinize. Uzun süre sayfanızda şiir göremeyince yazılarınızdan birini okuyup iyi dileklerimi bırakmak istedim. Selam ve saygılarımla