PİSLİKLERİN ÖZGÜRLÜĞÜ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Karanlık örtü yavaş yavaş gökyüzünden kalkmaya başladı.Gecenin ıssızlığı ve sessizliği ruhumda fırtınalar koparmaya ve bedenimin beynimde ki en ücra noktaya hükmetmesini engelliyemiyor öylece düşünüyordum.
Elveda dediğim biten bir günü ve merhaba dediğim yeni bir günün denklemini kurmaya ve bu denklemin şifresini bulmaya çalışıyordum.
Başaramıyordum!
Köpek seslerinden irkilsemde dört duvarın arasında olduğumu bilmek beni güçlendiriyordu.
Ya dört duvarı bulup sığınamayanlar? onların yerinde olsam bu kadar rahat olabilirmiydim acaba? diye de düşünmeden edemiyordum.
Huzursuzdum.İçimde uykuma ambargo koyabilecek kadar aşşağılık bir sıkıntı vardı.
Nedensizdi belki ama;beni benden alıp ruhumun canını yakacak kadar da nedenliydi kendime göre.
Bir sigara daha yaktım.Beni günden güne yaktığını ve kötü sona hazırladığını bildiğim halde
işte yeniden yaktım.Yine esiri oldum toprakta yetişen bir avuç tütün rezaletinin.
Keşke rahat bir dünya da olabilseydim de şöyle dışarı çıkıp sahilde oturup güneşin doğuşu-nu izleyebilseydim.Kuşların ötüşünü eylül sabahlarının vermiş olduğu o hafiften titreten soğuğuyla gözlerimi yıkayabilseydim.
Elimi,kolumu sallaya sallaya gezebilseydim.Sarhoşların nara attığı,hırsızların kol gezdiği,
tinercilerin içmiş oldukları maddelerden dolayı uyuşmuş beyinleriyle canlı bomba gibi ortalıkta gezindiği sokakları bir geceliğinede olsa ele geçirebilseydim.
’İstemek başarmanın yarısıdır’ sözünü saf dışı bırakırcasına düşüncelerim gökyüzünde ki yıldızlar kadar uzuyor vede büyüyordu.
Evet kesin kararımı vermiştim özgür falan diğildim.Benim özgürlüğüm güneşin doğuşuyla batışı arasına sıkışmış sanal bir kandırmacaydı.
Tabi bu durumda sadece benim olmadığımı da biliyordum.
Kendini özgür zanneden zavallı bizler;bir kere bile arabanızın evinizin kapısını kilitlemeden yatabildiniz mi?Madem özgürsünüz toplu taşıma araçlarına bindiğiniz zaman cebinizde ki paranızı telefonunuzu v.s eşyalarınızı sürekli kollama ve koruma ihtiyacı duygusuyla yolun nasıl bittiğini bile farkedemeyecek kadar neden acizsiniz?Hatta ve hatta bayanların en önemli aksesuarlarından biri olan çantayı neden taşıyamaz hale geldiniz?
Özgür olan birileri varsa geceleri vampir gibi ortalığa fırlayan şeref ve haysiyetten haberi olmayan insan sıfatında ama ruhen hayvan olan yok edilemeyen önüne geçilemeyen pisliklerin özgürlüğü var.O kadar özgürler ki yanımızda suçsuz bir insana zarar verdiklerini gördüğümüz halde görevlilere yardım edip onları yok etmek yerine ’görmedik aman bizi karıştırmayın’ dedirttirebilecek kadar özgürler.
Dilerim bir gün bu pisliklerden arınır bu dünya.Arınır da gerçek anlamda özgürlüğü yaşarız rüya gibi olsada.
SAYGILARIMLA
((((((((((((((((((((((GÜLDEN))))))))))))))))))))))
YORUMLAR
gülden'e de gülmek yakışır. başkalarının gülmesi de benim için mutluluktur. utanacak bir şey yaptığımı hatırlamıyorum . yani ne kimseye kırcı bir söz ettim ne hakaret ettim. sadece gerçekleri ifade ettim. ve reklama hiç de ihtiyacım yok. çünkü ne bir kitabım var satacak, ne şan şöhret sahibi olup da kendimi gösterebilecek kadar güzelliğim, ne reklamını yapabileceğim bir ticarethanem var. sadece son kalan günlerimi tatmadığım mutluluklarla geçirmek niyetindeyim. masum bir şiiri birisi değişik bir şekilde yorumladı diye yoruma yorum yazanların hatasını çeken bendim. reklamını yapanlar da o şiirin altına bu türlü bir oyuna alet olarak imza atan sizler oldunuz. yine de sen gül GÜLÜM.
kırmayın gönülleri
kırmayın gönülleri
kırmayın gönülleri
kırmayın gönülleri
kırmayın gönülleri
bu sözün saçma olduğunu ifade ediyorsun son yazdığımın altına. oysa ben bu yazıyı sadece senin yazdıklarından kopyalamıştım. saçmalık ise sana aittir yani. bana göre işe yarar bir mesaj içeriyordu ama demekki yanılmışım. ve sana asla yorum yazmadım bundan önce kıracak bir şekilde (bir yazının defalarca yapılan de da hatasını açıklamak dışında). sadece benim Karıma Taparım adlı şiirimin altına yazdığın hakaret içeren yorum ve kendi sayfanda Ne Oldu Canım adlı şiir denemenin (tabi ki oda aynı şekilde hakaret dolu idi) sonrasında yazdığım bir şeydi. Neden benimle uğraştığını anlayamıyorum. hiç değilse ben yazdığım zaman adımı da belirtiyorum. korkmuyorum. saklı gizli gelip puan düşüren kişilerden değilim.
ve sana sadece şunu demek istiyorum:
KALEM TUTAN MUHASEBE BİLMELİ,
RABBİM VERİR O YAZDIĞIN BİLMEYİ,
BOŞA(da) YAZIP KENDİN OLMA SEBEBİ;
-ÇOKÇA BOŞSUN; NEREDEN BİLİYORSUN?
.
.
HAD VE HUDUT AŞILDIM MI; HER KELAM LAF-I GÜZÂFTIR...
HADDİMİZİ BİLMEK; BİZE LÂZIM OLANDIR...
.
SAYGILARIMIZLA... (bu alıntıdır)
.
afet kırat tarafından 9/12/2007 12:37:16 PM zamanında düzenlenmiştir.