Günbegün Notlarım 81/SEVMEK Mi VE SEVMEMEK Mİ?..
...............................................
Sevmek mi zor, sevmemek mi çok kolay?..
İnsan sevemeden yaşayamaz mı? Bir gül koklamadan, bülbül yanını sergileyemez mi? Bir çiçeğe dokunmadan, kokusunu çekemez mi derinliklerine? Bir el tutmadan, avuç sıcaklığını hissedemez mi?..
Sevmek mi mutluluk reçetesi, sevmemek mi acı tablosu?..
Birini sevmeden de, uçamaz mı gönül? Birine yaslanmadan da, dayanamaz mı can? Birinde nefes almadan da, rahat edemez mi? Birinden ayrılmadan da, hayat devam edemez mi?..
Sevmek mi yolun sonu, sevmemek heyecanlanmanın başı?..
İnsan neden çok sever birini? Çok sevince dünyalar onun mu oluyor? Sevdiğine kapılınca, tüm rüzgarlar arkasından mı koşuyor? Biriciğinden başka bir güzel bulmayınca, güzellik geçersiz mi oluyor diğer güzeller için?..
Sevmek mi basit, sevmemek mi dayanılmaz bir duygu(suzluk)?..
Sevmek ve sevmemek bir arada bulunamaz mı? Kalp istedi mi sever, istemedi mi sevemez mi? Yürek istedi mi çarpar, istemedi mi çarpamaz mı? Hisler sadece sevmek ile sevmemek ile mi mümkündür? A ve B şıklarından ziyade başka bir şık düşünülemez mi?..
...................................................
MehmetSelimÇİÇEK
28 Mayıs 2010,,,21.05
Mardin