Vuslat hanım’a mektuplar (4)
( 10.24.2009 )———————————————
Ahh.
Ben size söylemeyi unuttum…
Bu Zikrini yaptığım, Allah İnananların velisidir, onları karanlıklardan aydınlıklara çıkarır, Ayet_i Celilesini toplam üç ayrı arkadaşa vermiştim. Biri çalıştığım şirkette bir bayan, biri uzak şehirlerde bir ağabey, biri de hani geçen size evliliğinde yaşadığı zorluklar, sıkıntılardan dolayı boşanma noktasına gelen bayan arkadaşıma…
Şirketteki arkadaş başlamadı. Henüz çok ciddiye almadı sanırım. Ama o kızda bir iman nuru görüyorum. Hani yüzüne baktığınızda bir insanın, Allah ile kalbi ilişkisi olduğunu fark edersiniz ya. Dışa yansımasa da, içinde taşıdığı yüreğe yansır. O kız onlardan… İnşallah başlar ve Bir de islam ile şereflenir. Onun için içimden yüzüne baktığımda rabbim bu arkadaşımı da namaza getir. Diyorum sessizce. Dualar kabul olur ya. İnşaallah bu da kabul olan dualardan olur…
Diğer evli arkadaşım şimdilik bir süre ailesinin yanına gitti, Ankara’ya. Zikri 3 gün yaptım, sonra bıraktım, şimdi içime yeniden istek geldi bana o ayeti yazar mısın? Lütfen diye mesaj attı telime. Yazdım. Anlattım. Bana ne kadar yararlı olduğunu da anlattım. Ayın 20 ’si itibari ile yani 4 gündür bu zikre devam ediyor. Çok hevesli. Biliyorum O da 41′ e tamamlayacak. Çünkü kendisi de farkında, geçen dedi ki, ben Allah ile ilgilenmediğimde sapıtıyorum yardım et:) Eyvallah dedim… Bu ayeti verdim. Okuyor bakalım. Talep gelen yerden, yardım esirgenmezmiş. Ben giriş biletini verdim, sinemaya gitmek ya da gitmemek onun tercihi :)))) Hadi hayırlısı, 29 Kasım’a kadar devam edecek o da… İnşaallah hakkında hayırlı şeyler olur. Rabbim güzellikler ihsan etsin dilerim…
Vee en önemlisi… Yaklaşık 10 gündür bu zikri yapan uzak şehirdeki ağabey, dün gece geldi MSN. ye. Yaa dedi, ben zikre inanmazdım. İnanmıyorum. Ama bu ayeti zikretmeye başladım. İster inan, ister inanma 4 ayrı sıkıntımı hallettim, üstelik iyiye gidiyor birşeyler, ummadığım şeyler oluyor dedi… Onda da tecellisi erken başlamış demek ki :)))) Hele de zikre inanmıyorum diyişini iyi yutturdum kendisine :)) Abiii gördün müü dediğime geldin hıh :)))))))))) Hem gülüyordum, hem de rabbimin ikramlarından dolayı bir sevinç bir sevinç içimde… Onun zikri de sanırım Kasımın 22 si gibi bitecek.
Sonrasını inşaallah hep birlikte izleriz… Hayırlara vesile olsun inşallah diliyorum… Allahın hikmeti. Desteği. Hepimizin üzerine olsun. Ama en çok bu duayı. Okumasını isterdim… Hani, insan sevdiklerinin en iyilere yol almasını diler ya. Konuşmadığımız için söyleyemedim kendisine. Acaba söylesem mi diye az yemedim de kendimi. Belki bir gün… Ama şimdi değil. Neyse. Onun yerine de ben onun için okuyuveririm paylaşırız :)))
Nerden nereye…
Bak. Yaklaşık 25-26 gün oldu sizinle tanışalı ve şimdiden hem kendim, hem de sevdiklerim; dostlarım yararlanmaya başladı bu ayetten… Üstelik henüz çook yeni. Kim bilir onlar da bir süre sonra bu ayetin tecellisi ile ötelere yol almaya başlarlar. Yeter ki yapsınlar zikri…İki kişi okuyor. Birisi (iş yerimdeki arkadaşım ) inşaallah o da okumaya başlayacak… Etti üç. Benle etti Dört… Bakalım sırada kim var…
Hadi Hayırlısıııı…
Hadi Hayırlısııı
GÜZEL SEYİRLER DİLİYORUM HEPİMİZE…
Allah İnananların Velisidir, Onları Karanlıklardan Aydınlıklara Çıkartır İşte O Kadarrrr :)))
Selam, saygı
Ve yürek dolusu Dualarla
Ehlen Ve Sehlen Efendim
Tarih:25 Ekim 2009 Pazar 00:53:02
RE:RE:RE:s.a
Ahhh ne iyi ettiniz…
Hem tavsiye ederek ne iyi ettiniz, hem de bize bildirmekle…
Şimdi bu mektubunuzu yayınlayacağım, okuyanlara mutlaka bir şeyler söyleyecek… Bakarsın birileri dur; bir de ben deneyeyim, gerçi zikire pek inanmam ama denemekten ne çıkar… Para harcamayacağım, yapamayacağım, hüner gerektiren bir şey de değil. Gerçi göl yoğurt tutmaz biliriz ya ”ya tutarsa?” Cehennemimden çıkarım… Bir gün yüzü de ben görürüm şu yalan dünyada, der.
Bazıları derler ki,
-ders ona verilmiş, bana faydası olamaz.
Bu düşünce bir şeytan tuzağıdır…
O ayet Allah’ın kendisine inanan kullarına bir kurtuluş müjdesidir… Birisinden özel müsaade alınması gerekmez ama müsaade diye tutturanlar varsa, bu izin herkesedir.
Hem ayetin ifadesine dikkat ederseniz, kesinlik ifade ettiğini görürsünüz.
”Allah inananların velisidir, onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır…” ÇIKARIR: çıkanlardan tavsiyedir.
İşte tavsiyemize uyup zikirini tamamladığını belirten bir kardeşimizin mesajı:
Tarih:23 Mayıs 2010 Pazar 11:16:45
ALLAHIN selamı üzerinize olsun
Nasılsınız umarım iyisinizdir.
Rabbim her daim sağlık iyilik ihsan etsin. Âmin.
Bana verdiğiniz zikirlerin ilk kırk gününü bitirdim. Ondan sonra gün saymadan hep çekmeye devam ettim.
Rabbime şükürler olsunki çok işlerimiz yoluna girdi. Sıkıntılarımız birazcıkta olsa giderildi.
Bana öneredeğiniz başka zikir var mıdır? Ne önerirsiniz.
Aynı zikire devam mı edeyim.
Saygılarım ve dualarımla
Sizin yazılarınızı takipdeyim.
Muhterem; selam senin de bütün inananların da üzerine olsun…
Selam es selame