- 779 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
maymun yemeden önce ölçer
insan sadece yerken aldığı hazzı düşünürse çok büyük acılarla karşılaşır..
acı biberi yemek hoştur ama çıkarırkenki acıyı da düşünmeliyiz..
maymun bir şeyi ölçmeden yutmazmış..
ülkemizin insanı ise bankamatik kullanırken alış veriş ederken düğün ederken oy atarken kendini kaybeder ayıldığında iş işten geçmiş olur..oynaşan sevgililer de..
bizi yonetenler aptallardansa sen harikasın muhteşemsin insansın iltifatlarına kanaraK çıkarılması imkansız imzalar atarlar..ahlaksız temele dayanan talan şeklinde özelleştirmeler yaparlar..
bu gün her sektörde insanlar kölelikten daha sefil şartlarda çalıştırılmakta işveren yargı güç odakarı aynı düğmeye bağlı olduğu için şikayet eden anasından doğduğuna pişman ediliyor..rekabet eden canıyle ödüyor..her kapitalin kendi illegal gücü var..
kömür ocaklarında 8 yıldır facialar yaşanıyor..çünki masrafsız kömür üretiliyor..8 yıldır ülkede en ucuz şey insan olduğu için insan hayatı hiçe sayılıyor...
yapanın yanına yaptığı kar kalıyor...
niye diye sorsan:
ananı düzen kadı kimi kime şikayet edeyim..cevabını alıyorum..
ey insan leşi yiyenler nasıl çıkaracaksınız..
ey yetim hakkı yiyenler nasıl çıkaracaksınız....
ey milletini yamyam sofrasında yiyenler....
ey milyonlarca ıraklıyı conilerle yiyenler nasıl çıkaracaksınız...
ey kuranı ve ayetlerini leş sofralarında meze edenler....
ey rasulullahı körpe çocukları yerken katık edenler .....
maymun kadar beyin varmı sizde ölçtünüzmü..nasıl çıkaracaksınız..
allah bu millete maymun feraseti versin..ne deyim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.