- 843 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAYIP MEHMET ' E MEKTUP 3
KAYIP MEHMET ‘E MEKTUP 3
Merhaba canımın içi nasılsın ?
Ve ne cehennemdesin görmesem nasıl kurtaracağın seni.Sanki yer yarıldı da yerin dibine girdin.Ben pişman oldum sende olacaksın.Bir gün sanatçı yanın didikleyip duracak seni,diğer yönlerin demir olsa eriyecek.Bu sefer nerdesin diyen sen olacaksın.Tabi bulamayacaksın beni .Çünkü kaybolmak istiyorum .Bütün çabam bu.Ağır ağır ulaşıyorum bu isteğime, kimse görsün istemiyorum baksa bile görmesin .Kimse duymasın konuşsam bile duymasın.Kimse hissetmesin dokunsam bile hissetmesin .Nasıl mı? Olacak. Bal gibi de olacak. Biraz zor ama mutlaka kaybolacağım var olma hissi hoş gelmiyor artık ,üstelik var olduğunu bilmek hissetmek açık saçık abartısız .Kendimi yok edemeyeceğime göre kaybolmak en iyisi.
Kaybolduğum da sen bile bulamayacaksın beni.Belki ben bile bulamam.Her gün sabah, akşam şu sözcükleri tekrarlıyorum ‘Hiç bir şey yoluna girmeyecek mucize yok ‘Yine ne de içimdeki yaşama sevincimi yok edemeyeceğim gibi iyimserliğimden zerre kadar eksilme yok
Beni hala görenler bütün çabama rağmen bazen takılıyorlar bana.
Biri diyor ki (tabi ki diğerinin önün de ) senden çok gıcık oluyorum.
Diğeri biraz mahcup biraz muzip ‘Evet çok gıcık oluyorum nasıl bu kadar iyi olabilirsin ‘
Bir yanıt verdim ona ,niye öyle yanıt verdim ben bile anlayamadım.Onlarda anlamadı .Yine de bir gerçek payı var bilinç altımın söylettiği bir cümle belki. Şimdi burada olsan tartışırdık .Her olayı farklı boyutla inceleme huyumla sonunda Nasrettin hoca fıkrasındaki gibi herkes haklı veya birkaç kişi haklı olabiliyordu. Hayatı matematiğe uygularsak,sonsuzluğa açık sonsuza kadar sürer bu denklemler .Zor ama zevkli bu konuyu acil kapatmalıyım .Devam etmek sonsuz zaman sonsuz kağıt demek
Yanıta gelelim dedim ki onlara ‘Ne yapayım ben böyleyim iyi olursam başkalarına zararım, kötü olursam kendime .Öyle mi? Acaba ve ekledim, ‘O kadar da iyi değilim kötülük yapamam ama baktım iyilikten anlamıyorlar. Seyrederim karışmam.
Hayır hayır iyi değilim ben kötüyüm üstelik çok kötüyüm.Sende öyle bil .Benim bile öyle bilmem gerekli.Yalnız beni tek düşündüren iyi olursam mı? Daha çabuk kaybolurum .Yoksa kötü olursam mı?Bu günkü problemimiz bu.Acil yanıta ihtiyacım var.Neredeysen bana cevap gönder.Şiiri seven dost ne kadar çabuk kaybolursak o kadar iyi olacak,çünkü bu gün kaybolacağımız yeri seçme olanağımız var. Kendimiz olarak bu gün neden böyle acayip yazılar yazıyorum .Hani derler ya geldiler mi? Acaba klasik bir yanıt vereceğim ‘Hiç gitmiyorlar ki?
İş yerindeyim.Radyom yanımda ,hava sıcak dünden kafam dumanlı iş stresi (daha doğrusu başkalarının dünden kalan stres yansıması) Evde dünden kalan bazı şeylerin müjdesi (Bir güzellik olasılığı demek doğru olur ) Bu gün ruh gibi bir ruh hali.Akşam ne olacak birazcık farklı şeyler .(benle ilgili değil )
Cümlelerim gene tekrarlı ,nokta virgül yok gibi .Sözcükler sözcük kurallarına uymuyor .Şiir seven dost bağışla beni .Diğer bir öneri kaybet bu mektubu olsun bitsin.
(Aşağı yukarı 25 yıl önce)
JALE KESKİNKILIÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.