- 1198 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kendi Şehrimize Yabancıyız
İçimizde sürekli bir yerlere gitme,yeni mekanlar yeni insanlar görme arzusu dolaşır.
"En büyük hayalim dünyayı dolaşmak "fikri hepimizde fazlasıyla mevcuttur.Her gidilen
yeni bir yere,büyük bir hayranlık ve şaşkınlıkla bakarız,sanki dünyanın hiçbir yerinde öyle bir güzellik öyle bir değişik mekan yokmuş gibi...Peki ya bizim kendi sılamızdan yola çıktığımız yere başkası geldiğinde nasıl karşılar?muhtemelen ona da bizim yaşadığımız yerler çok ilginç ve güzel gözükecektir.Bizler içimizdeki nankörlük ve aç gözlülüğümüzü doyurma arzusuyla kendi sılamızı gurbet yapmışız ama farkında değiliz...Sıkılmışızdır memleketimizden "burası yaşanacak şehir değil "deriz sürekli.Başka bir şehir’e gidip başımızı şöyle bir kaldırıp etrafa baktığımızda,ne kadar da ilginç gelir bize çevredeki her şey.
İşte problemde burada! Kendi sılamızda yaşarken hiç başımızı yukarı kaldırıp etrafa bakmıyoruz,bakamıyoruz...Aslında bizler, kendimiz kadar yabancıyız yaşadıklarımıza ve gördüklerimize.
Bunun adı günlük hayatın stresi mi, yoksa her insanda olduğu gibi elde etmiş olmanın verdiği umursamazlık mı bilinmez ama,bilinen bir gerçek var;Bizler sevmeyi bilmiyor,beceremiyoruz...