- 917 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ben bu gün çokca ağlayacak gibi görünüyorum galiba....bütün sayfalarda bir hüzün ve bir gerçeği haykırıyor dostlarımız sanki bu gün...
herkes haberdarmı olmuş bilmemki bu ruh halimizden yoksa, bizmi farklı algılayıp nasipleniyoruz uzak diyarlardan esen melteminizden...
hayata dair, insana dair ve tabii ki benim ruhuma dair....tevafukya, Ümit Yşarın acılar denizi adlı kitabı şu an elimin altında ve sayfalarını zaman zaman karışrırp duruyorum özelliklede gün batımlarında....
Ümit yaşarın yüz hatlarını ve bakışlarını izlerken, ondaki o derin acının ve yüzündeki çizgilerde baş kaldırmış derin bir ızdırabın gerçekten,manası örtülü bir acılar denizi doğurduğunu anlıyor ve evet acı, yaraları sızlatan tuzlu bir denizdir diye karar kılıyor insan...
ümit yaşar haykırıyor çatlarcasına...el atmadığı bir yer yok sanki şu dünya üzerinde....her şeyin en çirkinini ve en güzelini en uç noktada yaşayıp ve ifade etmiş insanlığınca yapabildiği kadar...
benim en çok sevdiğim şiirlerinden olan şu mısraları sayfanızda paylaşmak isterim inş...
o saatlerde serpilir gülüşün
bir avuç su gibi içime, ey yar
senin de başında o çılgın rüzgar
deli deli esiverirse bir gün
beni unutma
ben ayağımda çarık, elimde asa
senin için şu yollara düşmüşüm
senelerce sonra sana dönüşüm
bir mahşer gününe de rastlasa
beni unutma
büyük acılara tutuştuğum gün
çok uzaklarda da olsan yine gel
bu ölürcesine sevdiğine gel
ne olur tanrıya kavuştuğum gün
beni unutma....
saygılarımla...hayırlı cumalar diliyorum....