- 1515 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BEN BU GÜN DOĞDUM OĞLUM...
Tatlı bir meltem esintisiydi seninkisi.Hiç canım yanmadı inan,hayatımın en özel sancılarını verdin bana.Ben seni kucağıma aldığım o ilk anda doğdum.Bütün masumiyetinle arıttın beni.Geçmişe dair tüm kırılmışlıklarımı,tüm günahlarımı ve tüm pervasızlıklarımı yok ettim o saniyede.
Dünyanın tüm nimetlerini sunsalar,haşa cenneti bağışlasalar bana vız gelir dedim.Seni ilk kokladığımda...evlat.Seninle nefes aldım,sabırla seni bekledim ve muhteşemim,uğur böceğim şimdi kollarımda.O minicik beden nasıl da muhtaç bana!Ne de ürkek bakıyorsun ama bir o kadar da sıcak.Kadife tenin huzur veriyor bana.
Şimdi sıra sen de küçük öğretmenim,bana anne olmayı öğret!Şefkatle sarabilmeyi,sabrı öğret...Ben şimdiden hayaller kuruyorum yarınlar için.Daha çıkmamış dişlerini sayıyorum,adımlarını atıyorum,beraberce şarkılar söylüyoruz,canım oğlum.Dilerim nice hayalleri beraber gerçekleştireceğiz sen ve babanla...
Evet 16 Ekim 2005’te yaşadığım duygularımdı bunlar...oğlumun anı defterinden aktarımlarım.Dişlerini saydık çıktılar,adımlarını da attın şimdi koşuyorsun bile.Hatta kemanımın yayı hep elinde,şarkılar da söylüyorsun...Zaman akıp gidiyor ve sen oğlum ne çabuk büyüyorsun?Seni seviyorum diye sarılışın bir ömre bedel.Hangi kariyer ya da banka hesabı ertelemeli anne olmayı?
Ben seninle doğdum oğlum...seninle yenilendim.Doğum günüm diye benim seni araramamı sakın bekleme.Önce sen beni ara e mi?Ben bu gün doğdum oğlum...iyi ki doğdun oğlum...
YORUMLAR
İYİ Kİ DOĞMUŞ CANIM ALLAH ACISINI GÖSTERMESİN ÇOK FAZLA ÜZERİNE DÜŞMEYİN DERİM ÇÜNKÜ BEN DE OĞLUMLA DOĞDUM VE ONUNLA YAŞIYORDUM ŞİMDİ DÜNYAM KARARDI HAYAT HİÇ BELLİ OLMUYOR ACILAR ÇOK...SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER DİLERİM
saynur yıldız çelik
KUTLARIM HARİKA BİR YAZI..
ANNELİĞİNİZİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM..
MÜKEMMEL BİR ANNESİNİZ..
HER ZAMAN ŞEN VE ESEN KALMANIZ DİLEĞİYLE...
RABBİM SİZE VE SEVDİKLERİNİZE AYRICA EVLADINIZA UZUN MUTLU SAĞLIKLI VE HUZURLU ÖMÜRLER NASİP ETSİN İNŞALLÂH..
KALEMİN DAİM OLSUN DEĞERLİ ARKADAŞIM...
ANNELER KUTSALDIR AMA ANNELİK DAHA KUTSALDIR...
ARASINDAKİ FARKI SOKAK ÇOCUKLARINA SORMANIZ YETER DE ARTAR BİLE...
SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...