- 1246 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SAĞLIĞIMIZLA DALGA GEÇİYORLAR-DİKKAT-Değerli arkadaşlar
Değerli arkadaşlar öncelikle herkese sağlıklı mutlu gönler temenni ederim.Benim başıma gelen sıkıntılı durumun kimsenin başına gelmemesini dilerim.Her polikilinikte kan tahlili yaptırtılmaması gerktiğini 2 gün önce yaşadığım olayla anladım,anlatınca hak vereceksiniz sanırım.Mevsim değişikliğine bağlı nezle ,faranjit,halsizlik şikayetleriyle gittiğim ismini veremeyeceğim İzmir deki bir polikilinikteki doktor kan tahlilide yapalım gelmişken dedi ve bende kanımı verdim.Tahlil sonucunda hem ben hem doktor panik olduk.Normalde 11,12 olması gereken hemogram daki hemoglobin bende 5.5 çıkmış.Doktor hemen hastaneye yatmamı ve kan verilmesi gerektiğini söyledi,benim korkudan bütün vücudum titremeye başladı ve benim fazla bir şeyim yok dememe rağmen oğlum arabasıyla geldi apar topar özel bir hastahaneye yatmak üzere götürdüler.Kanlarımız aynı olduğundan oğlumda kanını varmek için hazırdı.
Oradaki doktor muayene etti hiçte öyle çok kansız gibi değilsiniz bir kan tahlili daha yapalım ona göre sizi yatırırız dedi.O sinir bozukluğu ve heyecanla tahlil sonucunu bekledim.Oğlun getirdi ve baktık herşey normaldi çok şükür yani 12.5 hemoglobin.Hemen doktorun yanına girdim ve makineleri bozuktu herhalde birşeyiniz yok evinize gidebilirsiniz dedi.Ben çektiğim heyecan,endişe ve panikten yorgun düşmüştüm sevinçten ağlamaya başladım.Şükrettim ve tabiii ki bana bu acıları çektiren polikiliniğe gittim, nasıl böyle bir hata olabilir diye söylendim,oradaki labaratuardaki doktor ve yetkililer makine bozulmuş kusura bakmayın dediler.Bende istesem sizi mahkemeye verirdim ama burada değer verdiğim bazı insanlarda kapatılınca ekmeğinden olur dedim ve bana travma yaşattınız yazıklar olsun bir daha gelmeyeceğim buraya deyip oradan ayrıldım.Evet arkadaşlar sağlığımızla dalga geçiliyor.Sağlık Bakanlığının durmadan çoğalan ama bazılarının düzgün hizmet vermediği polikilinikkleri daha sıkı denetlemesi gerekir.Allah sağlığımızı,huzurumuzu bozmasın.Herkese sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim.
YORUMLAR
Büyük geçmiş olsun, sağlıkta hata olmaması lazım ucuz atlatmışsınız ya hemen bir tedavi başlasalardır onu da duyuyoruz ne yazık ki boşu boşuna vurulan iğneler, ilaçlar.. Neyse ki sağlığınız iyiymiş ben de çok sevindim. Ama bir şok yaşamışsınız allah kimsenin başına vermesin böyle bir şey... Sevgilerimle...
Çok geçmiş olsun. İşte böyle görevi hiçe sayan sorumsuzların yüzünden mesleğinde iyi olanlar da arada nasibini alıyor. En iyi ihtimal kişilerin kendi tahlilini yani ilk etapta yürek seslerini dinlemeleridir.Sonrasında ise Yaradan bizi bu gibi sorumsuzların tuzağından korusun diyorum.Sevgi ve selamlar.