Karşılıksız İç İntiharlar Dersi
lise zamanindan beri bu kadar iç sancisiyla oturmamistim birseyler yazmaya. epey zaman karsiliksiz sevmelerle bütün gecelerimi heba ettigim düsünülürse baya bi yol kattetmis olmaliyim harikalar diyarı macelarımda.
anlat anlat kadar genç degilim aslinda ve bu epey bi geçici degil gibi, ciddi üzüntüler yasamaktayim aslinda 24. yilima saatler kala. benim "o uzaktan sevmeler" kariyerinden koskoca yillar geçip gitmis seni görene kadar. zayi ziyan degil sende çok büyük şeyler kattın bana eminim katmayada devam edeceksin...
aslında önemli bir yerin olacak hayatımda bu mektubu okurken. Benim en vazgeçilmezlerinden biri olmalısın ki ben ilk defa birine yazdığım "herneyseleri" gönderiyor olacağım :)
metropollerden; fakir şehirlere giderken vahyoldu aslında "SEN" den vazgeçmemek. mücadele ruhu hiç var olmayan benim için önemli bir ayetti açıkçası belki diyorum belki ...
bazı şeylerin sadece sana ait olduğunu düşünme diye yazıyorum bu şeyleri isminin mesela gözlerinin ve bu yazdığım bütün büyülü cümleler sarhoşken hiç gözümün önünden gitmeyen güzel suretin için yazıldı unutma diye hep aklının bir köşesinden olsun diye oturdum bu gece kelimelerin eşiğine unutma Y.... Ben sevdim mi vazgeçtim sanma, benim olmasan da, olmayacaksan da hep yazarım ben sana unutmam her sözde "anı"mızı emin ol :)
YORUMLAR
Daha yolun başındasın. Önünde uzun yıllar var. Yazmaya ve sevmeye devam et.
sevgilerimle...