- 1654 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgili Edebiyat Dostları!
Sevgili dostlarım. Edebiyat defterini koskocaman bir kütüphaneye benzetirim ve ne zaman oradan içeri adım atsam içimi bir heyecan kaplar. Epey uzun zaman sizlerden ayrı kalmamın özlem ve saygısıyla “merhabalar!” diyerek başlamak istiyorum sözlerime…
Bazı dostlarım telefonla bazı dostlarım ise mesajla sordukları için dikkat çekecek kadar sizlerden ayrı kalmamın mazeretini açıklamak istiyorum öncelikle.
Allaha çok şükür iyiyim ve sağlığımda hiçbir problemim yok. Site yönetimiyle ve gerekse burada bulunan 50 000 üyeden herhangi birisiyle olsun hiçbir ihtilaf ve husumetim bulunmamaktadır. Daha ilk günden beri hepsine birer abla, arkadaş, kız kardeş, dost ağabey veya öz kardeşim gözüyle baktım ve bakmaya devam etmekteyim. Son zamanlarda seyrettiğim bazı film ve dizilerde ki; belki sizin de dikkatinizi çekmiştir. Jön durmadan para harcar. Ama dizi veya film boyunca adamın bu paraları hangi işten kazandığını göremeyiz bir türlü. Biz şiir gönüllüleri de durmadan yazarız. Ama müsaadenizle değerli dostlarım insanların geçimleri için bazı işler de yapması gerekir değil mi? İşte böyle bir geçim darlığı, yaşam yılgınlığı ve yorgunluğuydu size anlatmak istediklerim.
Bir büyüğüm eğer TC vatandaşı iseniz zaten şairsiniz demişti bana. Gerçekten sorunsuz bir vatandaşımız olduğunu düşünemiyorum. Şiir içimizdeki bir sarmaşığın tomurcuklanmasıdır bazen ve bazen de küçük bir isyan haksızlıklara karşı ve çoğu zaman da bir kaçıştır gerçeklerden ve kendimizden.
Eh! kaç kaç nereye kadar. Dönüp dolaşıp geleceğimiz yer kürkçü dükkanı. Sizlersiniz sevgili dostlarım.
Burada sevdiğim bir kardeşimin isminden söz etmeden geçemeyeceğim.
- Sevgili Toynak kardeşim! Ankara’da düzenlediğiniz başarılı ve güzel toplantınızı adım adım izledim. Tepeden tırnağa oradaydım. Sadece gidemedim. Bunun için çok üzgünüm ve uzun bir süre (en az bir yıl) sanırım hiçbir toplantıya katılmam mümkün görünmüyor.
Sevgili dostlarım şiirlerle ve güzelliklerle kalın.
Elimden geldiği kadar aranızda olmaya çaba göstereceğim bundan sonra
Sevgi ve hürmetle
C.Çalık
YORUMLAR
merhabalar...
yeniden görmek ne güzel değerli şair dost sevgili kardanadam , harika tekirdağ toplantısının baş mimarı Celal dost hoşgeldiniz ...:)....harika şiirlerinizi sohbet tadındaki yazılarınızı özlemiştik...yeniden okumak keyifli olacak...
sevgim saygım her daim ...selamlarımla....( sevgili eşinize de )...