- 1074 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
ANNE...
ölmek için çok erken be annem..seninle paylaşacak günlük güneşlik güzelim günlerimiz var daha ...hani ben çocukken ve senin o şefkatli göğsünde uyurken kurduğumuz toz pembe el değmemiş hayallerimiz var...ölüm neden bu kadar erken yanaştı bu limana anne...yersiz geldin ey! ölüm kardeş..hani korktuğumuzdan değil de, senden ve heybetinden ... o çilekeş anamın boynu bükük kalmasın ..gün görmek,huzur bulmak onun da hakkı be ...şu yalan dünyada yüzünü güldürmedin birgün ,bari şimdi hançerleme umutlarını..yıklır o,ölür o bensiz,benim onsuz olmayacağım gibi...şimdi haykır gözümün içine baka baka ve ne kadar daha nefes alacak bu lanet beden, sonsuza hicret etmeden..söyle çekinme hadi ne olur söylee ..hazırım ben ve hep hazırdım zaten...şimdi elveda hayata ve onun benden aldıklarına...şu çıkar dolu hayat sizin olsun, ben asıl mekanda kaybettiklerim ile birlikte izliyor olcağım sizi ve yalanlarınızı...Annem sen ve o tatlı hayallerimizde helal edin hakkınızı..boynu bükük bırakılışınızın müsebibi ben değilim yeminle...zaten bu hayat kime mutluluk şansı tanımış ki ey edasına kurban olduğum annem....sana bana gün mü gösterir? bu lanet hayat ,ASLA ...evvel o çileden nasırlaşmış mübarek ellerinden öper, seni ve o tatlı hayallerimizi YÜCE ALLAHA EMANET EDERİM ..ELVEDA....