HADİ YÜREĞİM YÜRÜ GİDELİM...
Hadi yüreğim,gel şöyle karşıma otur bu gece.Seninle uzunnn bir sohpet yapalım.Havadan,sudan ve doğadan konuşalım.Hadi bak çaylarımızda hazır,ince belli bardakların zarifliğinde ne de güzel demini savuruyor rüzgara karşı.Bu gece ne kağıt ne de kalem var bak elimde.Artık öyle durup dururken şiir yazmak yok yüreğim.Sen ne zaman istersen söylersin ben yazarım.Haaa sakın gücenme bana,bu güne kadar sen ne istediysen yazdım biliyorsun.Ama yoruldum be yüreğim yoruldum.Vallahi yoruldum.Yine susuyorsun zaten ne zaman konuşmak istesem sen susuyorsun.Peki susmaya devam et sen.Ama ne olur aç gözlerini şu güzelim kız kulesinin ihtişamına bir bak.Eeeee madem konuşmayacaktın beni neden üsküdara kadar sürükledin peşinden.Kızıyorum ama bak! Çayını da bir yudum çekmeden bırakmışsın.Günah be yüreğim çayın ne suçu var.Kızdıysan bana kızdın.Hadi çağırayım garsonuda çayını tazelesin tamam mı.Bak şöyle yapalım istersen bu kez sen sor soruları ben de cevap vereyim.Her soruna verecek cevabımız vardır elbet sen hele bir başla sormaya..Bak sıcak çayın da geldi bol şekerli.Hani tatlı içelim tatlı konuşalım manasında..Biliyorum sen tatlıyı çok seversin eeeee kolaymı yılların acıları birikmiş içinde..Sen sorularına başlamadan önce ben sana bir şey söylesem müsaden olurmu acaba...Peki teşekkür ederim canım dostum.Yok öyle zor bir şey değil senden istediğim..Sadece bana aşka sevdaya dair sorular sorma diye küçük bir rica benimkisi..Anlaştık değil mi yüreğim..Hadi başla seni dinliyorum..Hey durrr nereye gidiyorsun allâh aşkına otur bir lâhza daha.
Ya demin ne güzel anlaşmıştık ya seninle.Hani ben ........ lütfen dur tamam tamam sen kazandın.Sınır yok sor istediğini kabul ama yeter ki beni yalnız bırakma..Zaten beni yalnız bırakmayan tek dostum da sensin galiba..Evet evet bu gece daha iyi anladım değerini,sen benim en iyi, en kadim ve en vefalı dostumsun yüreğim..Dur ne yapıyorsun hemen başladın yine ağlamaya,hadi al şu kağıdı dök yine siyah gözyaşlarını yavaş yavaş..Ben beklerim hatta ağlaman bitene kadar ben de iki üç bardak daha çay içerim en deminden hemde..
Biliyor musun yüreğim,merak ediyorum.Acaba huzur nerede sence..Yıllardır peşindeyim ama hâla bulamadım..Sen biliyorsun ama söylemiyorsun biliyorum..Çünkü korkuyorsun seni bu dünyada yalnız bırakıp onunla gideceğimi değil mi..Sen varya sen az değilsin haaa...Ama sana söz eğer huzuru bulursam seni de alıcam yanıma..Seni kimsenin eline bırakmam artık..Hiç kimsenin..Ben nereye sen oraya..Eskiden çok eskiden tahta bir evimiz vardı o kadar iyi hatırlıyorum ki hatta seninle soğuk köşelerinde saklambaç oynardık..Bir de üç tane merdiveni vardı,ben ilk basamağına otururdum her zaman..Sıcak bir ekmeğin kokusunu daha çabuk alırım düşüncesiyle..Öylece saatlerce beklerdim,beklerdim...çocukluk işte...Sonunda gözlerim uzaklardan gelen ayak seslerine takılır koşardım çorapsız ayaklarımla,o kadar üşürdüm ki ama o sıcak ekmeği ısırmak umudu vardı ya işte donduğumu hissetmezdim bile..Ama her defasında hayallerim boşa çıkardı yani hayal arası sıcak ekmek yemek hep başka baharlara kalırdı..İşte o zamanlar başladım seninle konuşmaya hatırlıyorsun değil mi..
Sen yaşlı bir çocuk misali beni avutur bekle derdin hep bekle..bekle..Ben de senin sözünden hiç çıkmadım bekledim hep bekledim..Bilirdim ki beklemek kutsaldır yani en azından isyan etmemek adına..Şimdi yine bekliyorum yani ömür bekleme durağı ile ekmek kavgası arasında geldi geçti be yüreğim..Biliyorum benimle birlikte sen de bekledin ama ne bileyim işte laf lafı açtı açılan kapılardan yine hüzünler sızdı..Yokkk öyle bakma yüzüme ağlamıyorum sadece sıgaramın dumanı kaçtı gözlerime ondandır üzülme..
Sen ağlıyorsun ya yıllardır benim yerime senin hakkını nasıl ödeyeceğim hep bunu düşünüyorum be yüreğim..Oysa seni güldürmek için ölmeyi bile göze alırım biliyorsun..Ama seni bir günü bırak bir saniye bile güldüremedim,affet beni yüreğim affet..Suçlu aramadım hiç ama keşke arasaymışım..Susmanın asaletini sen öğrettin bana,işte sana saygım hep bu yüzdendir..bu yüzdendir bilesin...Bu gece yine maziye daldık değil mi yüreğim olsun geçmişini unutandan kimseye hayır gelmez diyen de sendin..Unutmamayı sakın unutma diyen de sendin...Bak sözünü tuttum hiç bir şeyi unutmadım..Ne açlığı ne tokluğu ne de yangınları..Demin anlattım ya sana o tahta evi,o yandı..Şimdi ne zaman o evi düşünsem....hep is kokularının içinde ağlayan küçük bir bebeğin iniltileri girer burun deliklerimden kulaklarıma hapsolur kalır ve kolay kolay da çıkmaz bir daha....
Hadi kalk yüreğim şafak söktü bu kadar yeter,ağlaman bittiyse ver mendillerimi cebime koyayım haa kalemide ver kalem senin elinde olunca ben göremiyorum...Yarın artık bugün oldu baksana daha iş var ekmek parası kazanmak var..Hadi kalk gir kolumada gidelim;çayların parasımı ...tabiki ödedim merak etme sen..ben borcuma sadığımdır biliyorsun..Haaa unutmadan hani sen bana soracak ben de cevaplayacaktım hayrola ne oldu..Desene yine daldın hecelere unuttun kendini be yüreğim...Olsun be olsun senin de tek kusurun bu olsun...Seni seviyorum yüreğim seviyorum...Biliyorum sende beni seviyorsun..Sevmeseydin yanımda olmazdın..
Hadi yüreğim yürü gidiyoruz aman adımlarına dikkat et allâh korusun düşersin filan.... Ya boşver düş gitsin..Düş be yüreğim düş kendini sıkma nasılsa yanında ben varım seni kaldırırım..Bâri bu özgürlüğünü yaşa....Düşme özgürlüğünü kısıtlama...Düş ki düşenlerin değerini anlayasın öyle değil mi...
Hadi yüreğim yürü gidelim vakit dertlere vuslat demidir,kaçırmayalım......
Hadi yüreğim yürü gidelim,fırtınada son kibritim de sönmeden bir sıgara yakıpta gidelim,bırak dumanlarında boğulsun tüm hayallerimiz..
Gidelim yüreğim yürü gidelim...
ecedemet...
YORUMLAR
Değerli bir yazı.
Güzel ve samimi içe bakış.
Güzel kaleme alınış.
Okurken sıcaklığı sardı beni.
İnşallah daha sık karşılaşırız. Tebrikler. 10 numara.
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
YAZILARIMA ARA VERDİM YOĞUNUM...AMA İNŞALLAH DAHA SIK YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM...
SELAM SAYGI VE DUA İLE...
ALLÂH'A EMANET OLUNUZZZ...
yüreğine sağlık arkadaşım harika akıcı lirik bir yazı okudum...
şiirdeki başarını düz yazıda da göstermişsin.
kutluyorum yüreğinizi ve kaleminizi. ...
sevgiyle...
ecedemet
KALEM ARKADAŞIM...
RABBİM YÜREK SESİNİ VE KALEMİNİ HER ZAMAN DAİM ETSİN...
SAYGILAR SELAMLAR VE SEVGİLER....
Evet, "yarın bu gün oldu ver kalemi elime göremiyorum"
samimi duygular içinde yürekle gönül arasında güzel bir diyalog tu,hani deriz ya bazen insan bu kanatsız kuş misali bir burada birde bakmışsın ki taaaaa dünyanın öbür ucunda ve ve hatta bazen de sorduğumuz da haaaaa omuuuu şeeeeyy,tok aramızda..
İşte o zaman başlar hayıflanmalar, sızlanmalar, o kişiyle yapılmış hak adalet, tartışmaları iyi idi kötüydü diye. Artık "KEŞKE" lerin bir manası olmuyor, yalaaan olan rüyalar gibi...
“Hadi kalk yüreğim şafak söktü bu kadar yeter,ağlaman”
Sizi arzu ettiğiniz güzelliklerin bulması ve yaşamanızı umut eder, elinize yüreğinize sağlık olsun efendim Hüseyin DAĞLAR...
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA....
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
SEVGİLER VE SAYGILAR....
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA...
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA.....
bırak dumanlarında boğulsun tüm hayallerimiz..
Gidelim yüreğim yürü gidelim... güzel paylaşımınız için teşekkürler
ecedemet
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...
SAYGILARIMLA.....