Günbegün Notlarım 58/ HER ŞEY GÖZ ÖNÜNDE...
.............................................
Yapmak istediklerin yakınında duruyor. Aslında uzağında, kaf dağının ardında değildir hiçbir şey. Her şey göz önünde. Her mutluluğun, ellerinin altında. Avuçlarında saklı huzur-un. Yeter ki gözlerini aç...
Yeter ki bakışlarını dört aç. Yeter ki bakmanın hakkı görmek olduğunun bilincinde ol...
İşte o zaman sadece iki göze sahip olmadığının farkına varacaksın hayranlıkla ve de şaşkınlıkla...
Böyle davranmakla yeni güçlerine ulaşacaksın. Daha önce varlığından haberin olmadığı birçok detayı keşfetme şansına sahip olacaksın; etrafına dikkatlice baktığında...
Tek yönden değil de, hislerinle hareket ettiğinde, antenlerini her yöne açık tuttuğunda; ne büyük bir insan olduğunu anlayacaksın. Kavrayacaksın çevreni, doğayla barışık ve iç içe yaşadığında...
Uyanık kaldığında gecenin, gecelerin ne denli uzun ve upuzun uzadığına şahit olacaksın. Gizemler peşinde koştukça, hakikatlere ulaşacaksın bir bir. Bilgilendikçe bilgileneceksin, sahip olacaksın elde edemem dediğin anlamlara...
Başaramam dediğin engelleri aşacaksın, kendini işine verdiğinde. Kendini kendine teslim ettiğinde, istediğin ne varsa dilediğin gibi gerçekleşecek. Unutma ne istersen, o düşer başına. Yaşına ne alırsan, ağırlığın o ölçüde olur...
Unutma, senden başka bir uzaklık yok...
Unutma, senden başka güzel bir varlık yok...
Unutma, senden gayrı esen bir meltem yok...
Ve unutma, senden ayrı seni en iyi bilen biri yok...
..............................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
28 NİSAN 2010,,,00.38
Mardin