- 1802 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UMUTLAR TÜKENMEZ DERDİM İÇİMDEN
Geçmiş, insan duygularının en mahremini gün yüzüne çıkaran, insanların canını yakan en acı hatıradır bu hayatta.Kalanlar gidenlerin yasında gidenler ise bıraktıklarının pişmanlığında.Nice zamandır ki kalpteki hesaplaşmaların burdayım diyip tazelenmeye başlamasıdır.
Sevmek kırıklıkların başalngıcı.Nedenlerin sonuçları.Ağlayan gözlerin son kapısı.Sevmek avunmak olarak kaldı şimdi.YAlanlarla etrafı çevrili yanlışlarla dolu hilelerle ilerleyen insanların öz güvenlerini kaybedebilecekleri bi gezi sevmek.Sevdim Seviyorum dediğin gönül verdiğin ağlayıp acı çektiğin gönül bir gün gitti mi?Nerde kalıcak sevgi.Güven bitti mi nerde saygı.Saygıyı yitirdin mi de hani nerede gelecek hayali.Aldanmak yanlış çocuksu düşlere.Kurgulamak hayal etmek yanlış toz pembe düşleri.
Beklentiler farklı sevgi ütüne.Yalan dünyanın yalan sevgileri artık sevmek.Boş hayallere dalmak.Bİgün dört mevsimi beraber yaşarsın sevdiğinle,bazen dört mevsimi ayrı insanlarla geçirirsin senelerce.Sevgi ömür denilipte başkoymaksa yola dört mevsim sonraki dört mevsimleri beraber geçirmek.Ayrı ayrı yaşamak değil ki sevginın adı.ömürlükte sevsen mevsimlerde ayrı ayrı yaşamak içinde sevsen sonuç aynı olunca can yakar en güzeli sevmekten uzak durmak hayatta.hani çok sevip gönül verdiğin insan yok ederse seni kırarsa umutları yıkarsa hayalleri yok eserse geleceği sarsar ise güveni sende sendelediysen eğer geri gelir mi? yaşadığın o en güzel günler.Kötü günlerden arındırır mı? kendini söylesene kalp bu can senin sevgine ya da senin sevgin olmadan boş nasıl yaşar.Yanlışlıkların hayatında yaşamak ne kadar kolay be GÖNÜL....