- 1434 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
TÜLLER VE GÜLLER
İnce, narin ve karbeyazıdır tüller...Her hanenin mahremiyetini gizlerler. Taze gelinlerin ise masum yüzünü örterler. Manaların en gizemlisidirler.
Muradların en yücesidir evlilikler, yakışır her güle telli duvaklı gelinlikler...Çehreyi gölgeleyen zarif tüller, bir gün açılıp alından öpülmeyi bekler.
Tülün kumaşı incedendir. Hassasiyeti ise dokunuşunda hemen belli edendir. Korumazsan, hırpalarsan çabuk eriyendir. Tüller bence güle benzeyendir.
Güller her evin nadide çiçeği kızlarına benzer. Koklanıp hep sevilendir. Öpmelere bile kıyılamayandır. Sevgiyle gönüle basılmayı bekler.
Güller ve tüller birbirine çok benzer itinayla bakmak ve soldurmamak gerek....
Sevgilerimle....
YORUMLAR
Ne yazık ki tüllr sarartılıp, güller kurutuluyor günümüzde anlamsız ve çıkar üstüne kurulan evliliklerde. Hiç kimse mutsuz olmak için yapmıyor evlilikleri ama yaşadığımız hayat bütün mutsuzluklarını yaşatıyor bize. Keşke her şey ilk günki kadar güzel ve tertemiz olup aynı şekişlde yaşanabilse sevgili Aysel hanım.
Çok güzel bir yazı idi. Sevgiler yüreğinize
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım sizden daha iyi kimse böyle güzel anlatamazdı.Kutlarım yazınızı.Bir gün şöyle bir şey deneyelim.İkimizde bir konuyla ilgili yazalım bakalım sonuç ne olacak ne dersiniz??Sevgimle.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel kardeşim bu yazı düz yazı değil.... ŞİİR hemde ÇOK GüZEL BİR ŞİİR... Yüreğin kalemin var olsun. Ne güzel bir anlatım ne güzel bir konu.... Selam ve saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Ne kadar zarif duygular...Çok hoş dizeler...Umarım güller ve tüller kadar narinliklerle karşılaşırsınız...
Sevgilerimi gönderiyorum
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
tahtı gibi bahtınıda yapabilse ana baba evladı için nasıl güzel olur du demi...tebrikler...saygılar...
Aysel AKSÜMER
Bir gülüm olmadı henüz tüllerin içinde,bir evim olmadı henüz güller ve tüller içinde.Teşekkürler Aysel hanım.Kısa ama kaliteli bir çalışma idi.Saygılarımla...
Aysel AKSÜMER
Ben bu aralar çok duyuyorum; gencecik gelinlere şiddet uygulayan, aldatan, içki ve kumarı eşinden önde tutan veya hırpalayan eşleri dilerim dünyadaki hiç bir kızımız böyle olayları yaşamasın. Tüller ve güller kadar narindir oysa kızlar....
Güzel yorumunuz için ayrıca tekrar teşekkür ediyorum. Saygı ve selamlarımla...
Bir_Kucuk_Ask
Şiir gibi bir yazıydı Aysel Hanım. İnsanın içini okşayan ve yıllar öncesine götüren. İnsanın içine umut aşılayan. İki güzel şeyi, ortada harika bir biçimde buluşturmuşsunuz. Sevgi ve tebriklerimle :)))))))
Aysel AKSÜMER
bembeyez güldüm tüller içinde
hep öyle solmadan kalacağım sandım
güller içinde
can sızıntıları oldu kan kayıpları
can kırıkları doldu avuçlarm
cam kırıkları gibi
kesti kesti de kanattı
kollarımda ne derman
yüreğimde ne sabır,ne de sevdam
efkara büründü gece,gündüz
aşkım yüreğimde kaldı gizemli bir hece...
deditirdi yazınız....saygımla....
Aysel AKSÜMER
Evlatlarımız güller gibidir, ayakları taşa değmesin isteriz, güzel anlatımdı, kısa ve öz. Her aileye Rabbim yavrularının
mürüvvetini görmeyi nasip etsin, güller ve tüller içinde, sevgilerimle.