- 1272 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
hayatımızın en hafif.. en zararsız ve en güzel "DUYGULARI" hangileridir..?
HAYATIMIZI KENDİMİZCE YAŞARIZ..ÇOĞU ZAMAN KENDİMİZİ HAKLI görerek yaşarız da bazen de HATALARIMIZI kabullenerek iletişim eksikliğinden dolayı uğradığımız kayıpları telafi ederiz güya..
duygularımızın bizcesinde ısrar ettikçe kaybetiğimiz dostların ve sevgi arkadaşlarımızın hatta dostlarımızın kırılan kalblerini de tamir etmeden yaşarız işte..!
işlerin değişmesiyle zorlaşan hayatlarımızın suçlusu olarak DUYGULARIMIZIN BİZE ETKİLERİNİ kabulleniriz.bunu söyleriz..bunu anlatırız..sonunda da "kaype felek" diyerek kişlik özürlülüğümüzü böylece rahatlatırız..
duyguların bizleri ezdiğinden de şikayetlerimiz vardır zaman zaman..insanları tanırken ve severken de duygularla gideriz insanların üzerine..
tüm duygular yerinde kullanılmıyorsa AĞIRDIR..ZARARLIDIR VE EN BERBAT HALLERİN RESMİDİR..
TÜM DUYGULAR yerli yerinde..doğru yerde..doğru insanda ve doğru mekanda kullanıldığında ise hayatın zorlukları kolaylaşır birşekilde..
...insana ağrı gelmeyen
...insana zarar vermeyen
..en güzel duygular nelerdir ki bunları paylaşarak yaşantısına kabul eden insanlar MUTLU OLURLAR..MUTLULUĞU PAYLAŞIRLAR..MUTLULUK YAYARLAR ETRAFA..sevenleri sevindirirken sevmeyenleri de çatlatırlar usulünce ve sessizce..!
işte bu duyguların birincisi...SEVGİDİR
işte bu duyguların ikincisi..HUZURDUR
NERDE BULUNUR..NASIL ELDE EDİLİR VE NASIL KULLANILIR herkesçe bilinir ama kendiliklerinden gelmezler insana bu iki kardeş duygular..
duygular, ya kendiliklerinden gelirler ve kendiiklerinden giderler ya da bu duyguları isteyenler bu duyguların peşinden iz sürerler ..ararlar..bulurlar ve ellerinden tutarak kendilerine götüriürler..kendileiyle tanıştırılar..sevdikleriyle payalaşarak ta sevgi ve huzurla hallerinden hoşnut olarak yaşarlar..!
evet..sevgi ve huzur..!
ya gelirler
ya da getirilirler..!
ne güzeldir hafif duygularla yaşamak
ne güzeldir zararsız duygularda ömür sürmek
ne güzeldir GÜZEL DUYGULARDA dost olabilmek..dost kalabilmek..!
ne güzeldir PAYLAŞARAK YAŞAMAK..
sevgilerimle