- 1016 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞÇA KAL DİYECEKTİM...
Bu akşam seni çok özledim. Neden? Bilmiyorum. Gözlerim senin için ıslandı. Denize ve gökyüzüne baktım. Çok net değildi görüntü. Islak ve pusluydu. Orda mıydın? Seçemedim.
…/…
Sana hiç anlatamadım; benim için ne demek olduğunu.
Bir erkek bunu anlayabilir mi? Bir kadın için ne demek olduğunu, anlayabilir mi? Kadın anlatamasa bile…
…/…
Bir erkek;
Gençlik yıllarında kadının, aşktır. Öylesine dayanılmaz, öylesine çekici. Savurur, dağıtır. Fırtınadır; hangi yönden eseceği bilinmeyen. Önünde durulmayan. Çılgınlıktır, vahşiliktir. Ateştir; yakıp, kavuran. Deneyimdir; karşı konulamayan. Pembe gözlüktür denir. Ama hayır, karadır gözlüğün camları. Gece gibi, simsiyahtır, zifiri karanlıktır. Görüşünü engelleyen. Yönünü şaşırtan.
Bir erkek;
Orta yaşlarında kadının, sakinliktir. Durgun akan nehirdir. Yüreğine dokunan tüydür. Yanağında, busedir. Güvendir, huzurdur. Ev, iş, aştır. Günden geceye, geceden güne yaşanandır. Sağlıktır. Sevgidir.
Bir erkek;
Hani arkadaş sözcüğünü tariflerken denir ya; Eski Türkler ok atmak için sırtlarını sağlam bir taşa dayarlarmış. Taş, zaman içinde “arkadaş” olmuş. İşte yaşlılığında kadının; o taştır. Yaslanmaktır. Uyumdur. Sofradır, karşılıklı oturduğunuz. Sessizliktir, kelimesizliktir. Düşüncelerle anlaşmaktır. Kalpten kalbe konuşmaktır. Ay’dır. Güneş’tir. Sevgiyi biçtiğiniz tarladır. An’dır. Kısacık bir bakışmadır. Sarılmadır, sıcacık.
…/…
Sana gidişinin açtığı o derin boşluğu hiç anlatamadım. Hissettirdiğin acıyı. O derin, tarifsiz acıyı. Dilsiz kaldım. Sessiz, sözsüz kaldım. Çünkü derindi. Çok derindi…
…/…
Sana hiç anlatamadım; benim için ne demek olduğunu. Anlayabilir miydin acaba? Ben anlatamamış olsam da…
…/…
Bu gece seni özledim. Gözlerim ıslandı. Ağladım. Denize ve gökyüzüne baktım. Biri vardı. El salladım. Sen miydin? Gözlerim hala ıslak, görüntü pusluydu… Seçemedim…
O sen idiysen… Hoşça kal diyecektim…
Eser Akpınar
İzmir
15.04.2010
YORUMLAR
YÜREK, ÇOŞMUŞ BİR KERE;TUT TUTABİLİRSEN...
ŞİİR GİBİ AKICI VE SÜRÜKLEYİCİYDİ...OKURKEN HİÇ BİTMEYECEK SANDIM AMA....
SEVGİLERİMLE...
Eser Akpınar
sevgiler yüreğinize
Kuruyan yapraklar altında kalan kalbim. Her gece olduğu gibi bu gece de seninle Uzun bir aradan sonra Gönül dolusu sevgiyle merhaba
Bu günü ve hatta gecemi sevgili dosta ayırdım. Okuyamadığım yazılarını büyük bir zevkle okuyacağım.
Şimdilik hoşça kal.
Eser Akpınar
Sevgilerim ve selamlarımla...
Dava:
Bir aşk hikayesi
Davacı: Yalnızlık
Davalı: Ayrılık
Şahit: Yeminler
Suçlu: Sevgilim
Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim.Sevmek sevilmek ve beklemek.Sen bunlardan ikisini kopardın.Bana sadece biri kaldı beklemek beklemek beklemek…
Gece midir insanı hüzünlendiren yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?
kutlarım Eser hanım....hayata her hangi persfektiften bakarsak bakalım,duygu noktasında ortaktır paydalarımız her daim...
sevgimlesiniz ve duamla.....
Eser Akpınar
teşekkürlerim ve sevgilerimle
Eser Akpınar
saygılarımla
Eser hanım, o kadar güzel anlatmışsınız ki, söyleyecek söz kalmadı, hepsini en güzel şekilde siz söylemişsiniz, bana tebriklerimi sunmak kaldı.Duygular yoğunlukta, coşmuş , sevgilerimle.
Eser Akpınar
''..Sana hiç anlatamadım; benim için ne demek olduğunu. ..''
Çok güzel...
Eser Akpınar
Saygılarımla
İnanılmaz etkileyiciydi, yazıdaki hüznü içimde hissettim. Başarılı bir yazı zaten böyle sürükler insanı... Kutluyorum güzel paylaşımınız için sevgi ve saygılarımla....
Eser Akpınar
Bu gece seni özledim. Gözlerim ıslandı. Ağladım. Denize ve gökyüzüne baktım. Biri vardı. El salladım. Sen miydin? Gözlerim hala ıslak, görüntü pusluydu… Seçemedim…
O sen idiysen… Hoşça kal diyecektim…
duygular......doruk noktada......hüzün dolmuş........belkide yaşamı doyumsuz kılanda bu .....güzel kalem...... paylaşım için teşekkürler
Eser Akpınar
Sagılarımla
Bir erkek;
Hani arkadaş sözcüğünü tariflerken denir ya; Eski Türkler ok atmak için sırtlarını sağlam bir taşa dayarlarmış. Taş, zaman içinde “arkadaş” olmuş. İşte yaşlılığında kadının; o taştır. Yaslanmaktır. Uyumdur. Sofradır, karşılıklı oturduğunuz. Sessizliktir, kelimesizliktir. Düşüncelerle anlaşmaktır. Kalpten kalbe konuşmaktır. Ay’dır. Güneş’tir. Sevgiyi biçtiğiniz tarladır. An’dır. Kısacık bir bakışmadır. Sarılmadır, sıcacık.
Sevgili Eser, bu güzel yazı, gece gece benimde gözlerimi ıslattı. kutlarım arkadaşım.
sevgim sonsuz...
DUYGU YOĞUNLUĞU ÇOK FAZLA OLAN BİR YAZXIYDI SEVGİLİ ARKADAŞIM. O DUYGULARIN İÇİNDE HÜZÜN RÜZGARINA KAPILDIM. TEBRİK EDİYORUM. SEVGİLERİMLE