YORUMLAR
cümleler..duygular ve bilgiler öyle özlü ki hem öğretiyor hem de uyarıyor azbilenler..ya da bilmişlik adıan hatalı konuşanları..
yazının pif noktasıysa bilmeden konuşanların alacağı ibrettir..çünkü bu yazıyı okuyan çokbilmiş ama azbilenler insanın "özgürlüğü kadar sorumludur" iradesini yok kabul ederek okur da kendine pay çıkarır yazıdan..nasılsa herşey rabbimden öyleyse herşey bana güzel ve doğru..
bilgi sahibi olnmadan..önbilgisi olmayanların takıldıkları cümleyi yaznın sahibesine sormaları yazarın okuyucuları üzerinde bir haktır..!
yazarla helalleşmek yazıyla ilgili daha net bilgilerin istenmesidir..!
"""""
....Birde kul hakkı eklenir hem incinene hem incitene..Rabbim bizleri inciten değil sevindiren eyle..
...Altından kalkamayacağımız şeylerle de imtihan etme..
....Rabbim sev sevindir bizleri senin herşeye gücün yeter..
"""""""""""bu cümlelerde hayat var..!
yüreğine sağlık..
svgsygteşekkürler
Ne Gelirse Haktandır/Amenna ve seddaknaa.Bu güzel manalar ifade eden yazınızı nasihat olarak gönül hanemize kazımalıyız.
"....Rabbim sev sevindir bizleri senin herşeye gücün yeter.." Bu güzel dua ve temnnilere benden de kucaklar dolusu yürekten bir amiiin diyerek katılıyorum..
ALLAH(C.C.)GÜNAH YAZMAZ KUL AZMAYINCA MİSALİ...
Elinize yüreğinize sağlık olsun efendim...Hüseyin DAĞLAR..