- 784 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
türkiyenin etrafı NASIL ŞEKİLLENİR..?
YAZILI VE SÖZLÜ kaynakların ISRARLA öğrettiği ve ezberlettiği bir gerçek vardır...AMERİKA GELECEKLE İLGİLİ planlarını 50 yıllık yapmaktadır..!
bu 50 yıllık planın işleyişine uzak yönetimler eninde sonunda değil..ZAMANI GELDİĞİNDE ÖNGÖRÜLEN DEĞİŞİMİ YAŞAMAKTADIR..!
bu başarı dünyayı ekonomik ve siyasal açıdan güçlü olan yönetim odakları sağlamaktadır..!
bu sözler genelde tartışılır hep..ama etrafımıza baktığımızda ülkelerin yönetimler değişmekte..sahipleri el değiştirmededir..
etrafında bu değişimler yaşanırken ülkemizin huzur adası olması İMKANSIZDIR..!
DİYELİM Kİ AMERİKA 2010 yılında 50 yıllık planlarını yapmış olsun..
sizce çevremizle birlikte değişimler nasıl olur..!
bence..........
balkanlar nato ve amerika tarafında yer alır..
yunanistan avrupanın şımarık çocuğu olarak şamar oğlanı haline dönüşür..
ırak amerikan ekonomili..avrupa modelli bir yönetimle küresel sermayeye bağlanır..
iran..halkına dini telkinler yapılırken yönetime dünya finans devlerinin bağlantıları açılır ve dünya faiz efendileri iranı yoksulluğa mahkum eder..
türkiye değişim bedeli olarak yönetim acıları yaşayanların mezarlığı haline gelir..millet güven ve desteğini kendine çekerek siyasal oluşumların yeniden şekillenmesine sebeb olur ve dünya küresel sermayeyle birleşerek dışardan idare edilen dünya devleti olur..!
gürcistan natoya alınır ve azerbeycan batıya bağlanır..diğer türk cumhuriyetleri de ekonomik olarak amerikaya..yönetim olarak avrupaya bağlanır..!
böylece büyük avrupa gerçekleşir ve rusya hantal bir devlet olarak amerikanın yedeği olur..dünyanın jandarması amerika..efendisi de avrupalılar olur..!
avrupalı yer...diğerleri seyreder kısaca..!
beyin fırtınası sevenlere..!
YORUMLAR
Çin'i haritadan neden sildiniz, anlayamadım.
İran'da bir gecede hükümetin devrilmeyeceği ne malum?
Çook eksik var yazınızda. Ama sanırım aşırısı sıkıcı olur düşüncesiyle yazmadınız.
Paylaşım için teşekkürler.
vefalıdostum
çok haklısınız..bilirsiniz toplumsal olarak çok okumayaı..çok dinlemeyi değil kestirme bilgilerden hoşlanırız..!
ehli olmayanlar uzun uzun yazışmak ve konuşmak bizde hoş larşılanmaz..! ÇİN başlıbaşına incelenmesi gerek..çin bir tarafta dünya bir taraftadır bence..!
amerikanın DÜNYAYI TEK RENKTE kalması için zorlaması çin ÜLKESİNİN şimdilik kenarda tutulmasını gerektiriyor..
dünyayı TÜKETİM TOPLUMU YAPAN AVRUPA VE AMERİKANIN ÇİN ÜZERİNE dersleri ve ödevleri yeni yeni şekillenmeye başladı..!
tek başına dünyanın kaderiyle oynayacak GÜCE SAHİP OLAN tek ülkedir çin BENCE..!
JAPONYAYI VE İKİ KORE yi saymadan dünya üzerine konuşmak hep eksik olur..
çekirdekten tohuma..tohumdan ağaca..ağaçtan meyveye metodu kullandığım için AŞIRISI fazla gelir dediğiniz gibi..!
sesli ve kestirmeden düşündüm ben..!
tşkler