( Öneri ) Atılan Dostları Geri İstiyorum ( Öneri )
Dostluk, Arkadaşlık, Saygı, Sevgi, Hoşgörü içeriği sergilenen
Çok sevdiğim ve değer verdiğim Edebiyat defterinden O veya bu bir şekilde sebep yada nedenle
Uzaklaştırılan, Atılan , Edebiyat ve dostluk içinde bir değer olan değerli gönül dostlarını
Dost yürek, Dost kalemleri yeniden aramızda görebilmek arzusu ile kaynaşma paylaşma adına
İdari taraftan davet gönderilerek geriye çağrılmalarına imkan ve olanak istiyorum var ise imkan .. Tabi .. İçlerinde edebiyata edebiyat defterine edebiyatta bulunan şahısların kendilerine kötü yada fili bir davranış sergileyen söz kullanan ukalalık hatta ileri düzeyde rahatsızlık verenlere çağrı yapılsın demek değil bu. Örneğin ..: Kişiler edebiyat defterine rahat girip çıkabilsinler rahat hareket sergileye bilsinler paralı yada parasız edebiyatı kullanıp paylaşa bilsinler sevgi saygı hoşgörü dahilinde paylaşım ve davetlerde yapabilsinler edebiyatın aktığı yere ( Başka sitelere ) Çünkü Ben bunun meyvesini topluyorum, Güzelliğini görüp yaşıyorum Bende çok siteye dağınık bir şekilde kayıtlıyım ama edebiyat defterinin yeri farklı Bende buraya bir arkadaş vesilesiyle ulaştım kayıtla başladım siteler arasında gezmek dolaşmak öneri ve tavsiye almak olmasaydı davetler kullanılmasaydı bende şu an Edebiyat defterinden mahrum olan haberdar olmayan bu işe gönül veren olarak mağdur olacaktım sıcak seviyeli ortamdan yani… Bu nedenlerden dolayı Kişinin yada kişilerin mağdur olmaması açısından edebiyattan saygısızlık ( küfürleşme, sataşma , edepsizlik, şiir çalma, ona buna rahatsızlık vererek düzeni bozma vs…) neticelerinden dolayı atılmayan durumları göz önünde tutularak bulundurularak affedile bilecek saygı değer dostların tekrar edebiyat defterine kazandırılmasının iyi olacağı düşüncesiyle gereğini arz nitelikli bu öneriyi İdari kısma sunarak yapıyorum..Neden..? Neden mi..? Yarınların beni de içinden atılabilecek durum doğurmaması yarın, yarın atılma korkusu yaşamamak adına o bu şu dostlardan kimi yarın edebiyatta görmeyeceğim düşüncesiyle uykusuz kalmamak huzursuz yaşamamak için bu öneriyi yapıyorum takdir Saygı değer yönetimindir…Atılanlara ..: Sitemizin şu kuralına kuralının şu maddesine riayetsizlik uygunsuz davranışından dolayı atılıp Edebiyat defterinden uzaklaştırıldınız ibaresi kullanılarak taraflarına bildiri yapılarak kayıtlarının fes edilmelerini önemle arz eder..Önerimi En derin saygılarımla takdirinize sunarım..
Bu yazımdan önerimden ötürü .. Belki..Belki de yarın aranızda olmayacağım bu sözlerden dolayı atılıp ..ee.. Bindiği dalın kesene zarar verebileceğini gören birinin doğruyu görmesi söylemesi kadar doğal olan bir şey olamaz buradaysam bende tavsiye ile geldim bende çok sitede yer alarak geldim ve kaldım ÇOK da MUTLUYUM BURDA OLMAKTAN…yani…Şimdi biliyorum ki..: Burada olmaktan mutlu olup da Atılan HÜZNÜ YAŞAYAN Dostlarımın üzüntülü olduğunu ..
Not..: Edebiyat Defterinden ve siteden her kes atıla bilir ya kalpten…?
BU YAZI ÖNERİDİR EDEBİYAT ADINA, DOSTLUK ADINA,
BİRLİĞİN BERABERLİĞİN KORUNUP GELİŞMESİ .. A .. DI .. NA….
Enderin Saygılarımla…
…….11.04.2010…
…….Seyfi Yiğit…
YORUMLAR
Evet edebiyat edep ister,kökü edeptir zira...
uyarılar yapılmalı dinlememekte diretiyorsa o zaman yol verilmeli,ama arkadaşımında değindiği gibi bazı değerli kalemlerde kim vurduya gitti...
Burası çok güzel hiç biyerde yazamıyorum artık,yönetime ve bütün dost yüreklere teşekkür ediyorum...
sizede sonsuz saygılar efendim çok doğru bir konuya temas ettiniz...
Siteden atilmak agir gelmistir evet cünkü kimsenin bu siteden bilincli bir sekilde kopabilecegini düsünemiyorum dogrusu.
Ama kurallari da gözden kacirmamali.Sonradan üzülmek de pek fayda saglamiyor.
Gecerli bir sebep olmasa bunlar yasanmazdi.Ve keske de yasanmasaydi tabi.
yüregine saglik Son Damla
sonsuz saygimla
MERHABA ARKADAŞLAR BENDEB BURAYA BİR ARKADAŞIMIN TAVSİYESİYLE GELDİM VE BEN HER ZAMANDA SÖYLEDİM BURASI BENİM KOCAMAN BİR AİLEM OLDU DİYE BENDE BAŞKA SİTELERDE YAZIYORDUM ŞİİLERİMİ AMA BURAYA GELDİKTEN SONRA GERÇEKTEN HİÇ BİR YERE GİTMEDİM ÇÜNKİ BURAYI AİLEM GİBİ GÖRDÜM BİR YIL OLDU BEN KATILALI NE KİMSEDEN BİR SAYGISIZLIK NE BİR KİMSEDEN KÖTÜ SÖZ DUYMADIM KİMİNİNABLASI KİMİNİN ANNESİ OLDUM CAN DOSTLARIM ARKADAŞLARIM OLDU KARDEŞLERİM ABİLERİM OLDU VE BURASI BENİM YUVAM OLDU SEVDİKLERİMLE CAN DOSTLARIMLA DOLU BİR YUVA AMA ATILAN ARKADAŞLARIMA ÇOK ÜZÜLDÜM BUNUDA SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLDÜM NEDEN DEDİĞİMDE HABİB BEYİN AÇIKLAMALARINIDA GÖZ ARDI EDMEM ONLARDA HAKLI FAKAT BU İKİ ATILAN BAYAN ARKADAŞIMIN ÇOK NAZİK ÇOK HANIM EFENDİ OLDUKLARINI BEN BİLİYORUM BU BENİ GERÇEKTEN ÇOK ÜZDÜ ASLINDA BUNU TOPLANTIDA GÜNDEME GETİRİP BİR AÇIKLAMA YAPILMASINI CANİ GÖNÜLDEN DİLERİM HABİB BEY EGER BU YAZIMI OKURSANIN LÜTFEN RİCA EDİYORUM BUNU TOPLANTIDA GÜNDEME GETİRİP BİR AÇIKLAMA YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİYE KADAR ACABA ATILIRMIYIM DİYE HİÇ AKLIMA GELMEDİ AMA ŞİMDİ ENDİŞE DUYUYORUM HAYIR BENİM KORKUM YOK ÇÜNKİ BEN HAYATTA KİMSEYİ KIRMAM İNCİTMEM BUNU ASLA YAPMAM AMA YİNEDE BİR KORKU GİRDİ İÇİME ŞİMDİYE KADAR HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM ARTIK ENDİŞELENİYORUM ACABA DİYE SEYFİ BEYİNDE ÇABALARI İKİ GÜZEL YÜREĞİN ATILMASINA HAKİKATEN ÇOK ÜZÜLDÜK BÜTÜN ÇABASI BU NEDENİ AÇIKLANMADIĞI İÇİN ANLAYAMADIK NASIL ÇALINTI ŞİİR OLDUĞU ZAMAN YAPILIYOR YAYINLANIYORDSA BİZLERİ BİLGİLENDİRMENİZİ RİCA EDERİZ Kİ BİZLERDE HIII BU NEDENDENMİŞ DİYE BİLELEİM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL YÜREKLİ DUYARLI ARKADAŞLARIM BAŞTA SEYFİ BEY OLMAK ÜZÜERE HEPİNİZİ SEVİYORUM SİZLSER BENİN CAN YOLDAŞLARIM CANIM ARKADAŞLARIMSINIZ TOPLANTIDA SİZLERİ GÖRMEK TANIMAK İÇİN GÜN SAYIYORUM HEPİNİZİ ÖPEREK AYRILIYORUM GÖNÜLLERİ YÜREKLERİ GÜZEL ARKADAŞLARIM SEVGİM SONSUZ HEPİNİZE HOŞÇAKALIN
BULUŞMAK GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE BEKLE BENİ, ANKARA GELİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
önemli olan neden çıkarıldıkları.... belki bilemediğimiz olaylar olmuştur.....yönetim bu konuda duyarlı ve demektir ki yazan şairler güvende....ben burada yeniyim ve hiçbir şekilde nıyeti kötü arkadaşlarla karşilaşmadım...yöneticileri ciddiyetlerinden dolayı kutluyorum...ama haksız çıkarılanlar varsa lütfen onların gönlünü alıp çağıralım ....saygılar ...sevgiler.......
Merhaba
Sanıyorum burada yönetime söz hakkı düşüyor.
Hassasiyetinizi anlayabiliyorum. Ama arkadaş kimliğinden çıkıp biraz da edebiyat kimliğine girdiğinizde durup dururken kimseyi atmadığımızı anlayacaksınız.
* Edebiyat ile ilgilenen birisini neden atalım?
* Birilerini rahatsız etmeyen, dedikodu yapmayan, sırf kendi doğruları konusunda insanları yönlendirmeye çalışmayan siteye faydası olan birilerini neden atalım?
Öncelikle şunun iyi bilinmesi gerekiyor.
Edebiyat Defteri çok üyesi olsun edebiyat ile uğraşsın yada uğraşmasın banane diyen bir misyona sahip değildir. Edebiyatdefteri.com sitesine üye olan herkes önce yönetimin onayından geçer. Yönetim onayladıktan sonra sitede yazısal işlemleri yerine getirebilir.
Site kurallarına uyan. EDEBİYAT ile ilgilenen herkese bu site sonuna kadar açıktır. Ama sizinde saydığınız eylemlerde bulunan ve site kurallarına uymayan kimsenin bu sitede yeri yoktur. Ve üyelik onayı alınan kişiye %80 bu konu da bildiri gidiyordur. Diğer yandan ufak tefek sebeplerden dolayı ceza alan üyelerimizin üyeliklerini zaten bir süre sonra geri veriyoruz.
Tekrar yineliyorum.
Çok üyemiz olsun derdinde değiliz. Sadece EDEBİYAT ile ilgili olan üyelerin derdindeyiz. Farklı amaçlarda olanlar için başka siteler zaten mevcuttur.
Lütfen bizi öcü bellemeyin:)
Edebiyat Defterini ayrıcalıklı kılan sadece sistem değildir. Sitemiz kalite olarakta ön plandaysa bu misyon ve sitemize sahip çıkan üyelerimizin sayesindedir. Dediğiniz sebepler dışında siteye geri aldığımız yüzlerce üye mevcuttur. Hatta bu konuda hatalı davrandıklarını kabul edenlerde olmuştur. Yalnız sizin saydığınız sebeplerden ötürü kişileri siteye geri almamızı beklemeyin.
Bir şeyleri açıkça konuşulmasından yanayımdır. Tıpkı sizin yaptığınız gibi. Birlik beraberliğin edebiyat adına korunmasını önce bizden değil. Lütfen bu eylemi gerçekleştiren kişilerden bekleyin.
Bayan üyelerimize sürekli arkadaşlık teklifleri, uygunsuz teklifler gidiyor olsa.
Dedikodunun hat safhalara çıktığı, yalan yanlış şeylerin konuşulduğu bir site olsa
Herkesin birbirlerine hakaret ettiği, edebiyattan ve şiirden yoksun bir site olsa daha mı iyi?
Yönetim olarak aman bir üye kaybedeceğiz korkusu yaşasak. O yüzden susuyor olsak. Daha mı iyi?
Yoksa,
Bu sitede edebiyat olacak. Başka amaçlarda olanlar. İnsanların huzurunu bozanlar. Bu sitede olmayacak diye söylemlerimiz site kurulduğundada vardı. Bizden sonrası yöneticiler içinde varolacaktır.
Düşüncelerinize teşekkür ederim. Ayrıca düşüncelerini dile getiren kimseyi bu siteden uzaklaştırmadık :) Bu konuda rahat olun.
Sevgilerimle
ANSIZIN tarafından 4/12/2010 10:05:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok dogru çok yerinde vede çok duyarlı yazmış güçlü kalem;vefalı şair yürek...finali güzel baglanmış güzel bir bildiri yazısı olmuş...dilerim okuyan yada degerlendirmesi gereken kişilerde duyarsız kalmaz bu satırlara...
sevgi vede saygıyla slmlıyorum...yazanı...
tşkler..cann!!
Seyfi Kardeşim, ben de sizin gibi dağınık sitelere üyeydim; fakat bu siteye üye olduktan sonra, diğer sitelerin şifresini bile unuttum. Ben burada mutluyum. Siteden atılanlara gelince, neden atıldıklarını öğrenirsek, belki içimiz rahat edecek. Siteden atılmayı hiç istemem. Birgün atılırsak ne yapacağımı, hangi siteye gideceğimi, gittiğim yerde buradaki kadar mutlu olacağımı hiç sanmıyorum. Sitemize ve arkadaşlarımıza sahip çıkalım. Kardeşççe yazalım ve okuyalım.
saygılar...
Çok değerli insan Seyfi Yiğit arkadaşım.Yazıyı çok dikkatli okudum
Ve benim başka sayfam yok ne bilirim ne tanırım zaten ilği alanımda da, yok. Bir tesadüf sonucu balıklama atladığım yerdeyim dağınıklığı sevmediğim için kendimi buralı sayıyorum.Ve aylardır Edebiyat defterinde gayet özgürüm .Atılırım korkusu hiç yaşamadım. Atılan arkadaşların hangi sebeple bu uygulamaya tabi kaldıklarınıda bilmiyorum.
Şiir yönetimin belirli prensibi çalma çırpma şiir istemiyor olasılığı olabilirmi tabi ondanda emin değilim. Tartışma hakaret küfür bilmiyorum sebebini benim sadece çalma çırpma yani hırsızlık alanı canımı sıkar.Atılanların sebeplerinde bu varsa nereye dönecekler biz bu duygusallığımızdan hep kaybediyoruz diyesim geldi fakat iki kişi arasında yaşanan olumsuzluklarsa mesela hakaret ukalalık boyutundaysa en azından cezalandırılmalı diye düşünüyorum.Atılacak sadece çalan olmalı. Özür dileyebilen insanlar hatasını kabullenmiştir.
Neden geri dönmesin
Fakat olaya duygusal bakmamak gerek...Gerçekten canımızın yandığı zamanlar oluyor helede hakaret
Bana şair bir arkadaş çok büyük hakaretlerde bulundu.
Dünyam karardı engelledim şu anda kafam rahat .
Onun için insanlar birbirine daha ılıman yaklaşmalı Ben daha iyiyim havasından arıtmalı kendini.Bu tarz insanların eleştirileri felaket moral bozuyor.
Evet arkadaşım aylardır burdayım özgürüm bağımsız bir bağımlıyım habire yazıyorum kalbimi kıranlara rağmen.
Çünkü çok güzel dostluklarla iç içeyim
Yaranın tedavisinin, melheminin ilacıda, burda.
Çalan dönmesin hakaret eden özür dilesin ben bu doğrultuda yanında hem fikrinim arkadaşım
Çok duygusal olmama rağmen...
Çok saygılar Son Damla
EVET BENDE SIZIN DUSUNCENIZE KATILIYORUM.GUZEL BIR SITE BIR AILE YUVA BIR ANDA BOSANAN CIFTLER GIBI TARUMAR OLMASIN DILEKLERIMLE.
SITE ADINA TESEKKURLER COK GUZEL TAM TESKILATLI ORGANIZASYON HALINDE OLAN CABALAR VE HER SEYIN COK DUZGUN OLUSUNA HAYRANIM HERSEY COK DUZENLI DERLI TOPLU MODEL BIR EV YERINE OTURMUS BIR SISTEMDE OLMAKTAN BUYUK BIR ZEVK ALMAKTAYIM.
BEN SANSA BURADAYIM EDEBIYATLA ILGILI BIR SEYLER ARARKEN BIR GECE GOOGLEDAN BURAYI TIKLADIM VE HIC CEKINMEDEN HEMEN KAYIT OLDUM.
TESEKKURLERIMLE,SAYGILAR SUNARIM.