- 1446 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇANAKKALE GEÇİLEBİLİR...!?
Sanırım 18 Mart 1914 çok etkili olmuş. Değil ingilizler, bizim insanımız da geçemez hale geldi....!?
Bir ASIR sonra bari geçsinler...!
İstanbula bilmem kaçıncısı planan boğaz köprüsü için neden Çanakkale hiç akla gelmez.
Türkiye haritasını açın bakın. Trakya bölgesinden gelen tüm araçlar İstanbul Trafik ve boğazını geçmek zorundadır. Yüzlerce Km (200-400 Km) kısaltıp, istanbul trafiğini %50 oranında azaltacaktır.
Neden Çanakkaleye köprü yapılmalıdır dersek; çünkü Çanakkale boğazından gemiyle geçilir. Feribotla geçilir. Sıra beklenir. Zaman kaybı garantidir. Lodos ve Farklı yüklü Kamyonlar ise günlerce beklemek zorundadır.
Trakyadan; İzmir, Balıkesir, Antalya yönüne gidecek tüm araçlar Çanakkale körüsünden geçmesi halinde hem yol kısalacak hemde İstanbul boğazı, istanbul trafiği rahatlayacak
Neden o zaman buraya köprü yapılmaz?
Nedeni basit, Kocael, Bursa ve İstanbulun toplam 112 den fazla Milletvekili vardır. Şehirlerin rant kavgası dar düşünce nedeniyle Çanakkaleye köprü yaptırılmaz.
Alternatif yol olarak Çanakkale, Balıkesir, Kütahya (toplam 17 milletvekili var) güneye inmek için en kestirme yoldur.
Gerekirse ÇANAKKALE geçilebilir...!? Siyasiler Hükümet otoritesi isterse...
10 Nisan 2010
YORUMLAR
değerli kardeşim, inan benide yıllarca düşündüren bir durum bu. Aklım almıyor neden Öanakkale'ye köprü yaılmaz diye? Acaba oranın köprü yapılmasına engel bir özellik mi vat diyede düşünmedim değil!
milletvekilleri olsa ne yazar! avrupali soyguncular deseler ki, '' buraya köprü yapılmalı'' diye. hemen harekete geçerler ve tabi o büyük ihaleyide onlara verirler... bizim insanımız neden dinlenmez? Sömürgeleşmiş kafaların ülkemizin başından defolup gitmeleri şart artık'
selam ve saygılar kardeşim...