- 1107 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
FACEBOOK'U PROTESTO ETSEK NE DEĞİŞİR
Arkadaşlar, biliyorsunuz, 10-13 nisan tarihleri arasında İslam’a ve Hz. Muhammed’e yapılan çirkin saldırıları yayınlayan ve önceden gösterilen tüm tepkilere rağmen halâ kaldırmayan Facebook protesto edilecek. kimse facebook’u kullanmayacak ve profilini pasifleştirecek. bu konu da fikrimi söyleyeyim:
1- şahsen ben bu tepkinin işe yarayacağına inanmıyorum. çünkü adamlarda vicdan, haysiyet ve başkalarının dinine saygı göstermek gibi bir ahlakları yoktur.
2- hem madem bu adamlar bunu kurmuş ve facebook ta kısa zaman da bir çok kişiye ulaşma fırsatı tanıyor. örneğin: milli ve manevi değerlerimize saldırı halinde veya bazı güzellikleri tüm insanlara ulaştırma fırsatı veriyorsa bu fırsatı değerlendirip, kendi silahlarıyla kendilerini vurabiliriz.
3- dinimizde emribil maruf, nehyi anil münker ( yani iyiliği emredip, kötülükten sakındırmak) önemli bir görevdir. bu görevi yerine getirirken teknoloji den istifade etmeliyiz. facebookta önemli bir iletişim aracı. ( çok isterdim böyle bir işi bizler yapaydık)
4- bu adamlar aslında bizi kışkırtıyorlar . yarın da kalkıp bakın bu adamlar bir paylaşım sitesine bile tahammül edemiyorlar, diyecekler. ve bu şekil de bir taşla iki kuşu birden vurmuş olacaklar. haksız iken haklı duruma geçecekler.
5- bu protestolar yerine daha kalıcı önlemler alınmalıdır. kitabımız kur’an düşmanın silahıyla sizde silahlanın diyor. öyleyse bizlerde bu facebook gibi paylaşım sitelerini oluşturmalı ve yaymalıyız.
6- 3 gün protestodan sonra 4.günü herşey aynı şekil de devam edeceğinden, bu tür protestolar işe yaramayacaktır.
7- onlara zarar vermek (protesto etmek ) istiyorsak inadına facebook’u kullanmaya devam edeceğiz. dinimizi, imanımızı, kitabımızı ve son peygamber Hz. Muhammed’i facebook vasıtasıyla yaymaya devam edelim. bu onlara kılıç yarasından daha fazla acı verir.
sevgi ve selamlarımla...
Erdinç TİP
YORUMLAR
erdinç tip
erdinç tip
tamam belki işe yaramayabilir.Ama en azından biz insan olarak görevimizi yapmış oluruz
http://www.edebiyatdefteri.com/siir/341987/face-bqk-(protesto)-siiri
şiirde olduğu gibi..Şimdi diyeceksin ki yazdın da ne değişti.Yıldız hikaysesinde olduğu gibi,benim için değişti..