- 1360 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
kararsızlık çok kötü..!
ülkemizde iktidara gelenler neden muktedir olamazlar..??
ülkemizde iktidara gelirken herşeyi bilerek geldiklerini söyleyenler birmüddet sonra neden hiçbirşey bimediklerinden yakınırlar..??
ülkemizde herkes herkesi neden mandacılıkla suçlar ki??,,
mandacılığa karşı olanların nasıl mandacı olduğu anlaşılınca koltuklarını kaybettiklerinde neden eski yaşadıkları yerlere dönmezler de kayıplara karışırlar ??
ülkemizde iktidara gelmek için hayatlarının en dürüst tavırlarıyla halka kendilerini tanıtanve inandıranların neden bu itibarları kaybolmaktadır??
halktan oy isterken "hizmetindeyim" diyenler neden seçildikten sonra "hizmetindeyim bak.." diyemedikleri gibi "hizmetten" kaçarlar da bunu da marifet sanırlar..!
kime yazık??
seçene mi seçilene mi?
kararsızım..!
pekii siz ne dersiniz??
saygılarımla
YORUMLAR
merhaba harika bir konu kime yazık demişsınız bence yazık olan bilinçli insanlar bilinçsizler boyunlarına takılan yulara rağmen hala aynı şeyleri tekrarlayabiliyorsa yazık değil
gelelim seçilenlere onlara hiç yazık değil ben sanmıyorum seçilenler hizmet için orada onlarda kendilerini garantiye alma kaygısında milletvekili maaşları ve emekli maaşları ortada kısacası bunları çaresizce izleyip elinden bir şey gelemeyene yazık
saygılar ...
vefalıdostum
çaresizce izleyenlerin değişme ve değişitirme hakları olmasına rağmen bu GÜCÜN FARKINDA OLMAMAMALRI da çok ilginç..
bilinçsizlik hastalığı dikkatleri çekiyor..!
seçilen dürüst biriyse tabiki seçilenede yazık oluyor.
sözünde duramamsının sebebleri varsa,
elinde olmayan nedenlerden duramıyor sa
gerçekten vatanı için insanlık için çırpınırken
çıkmazlara girdiyse,onun da bir psikolojisi var
ya bozulduysa
bende kararsızım:)))
güzel konu güzel soru
tebrikler
vefalıdostum
seçen mi seçilen mi..!
seçen önce haksız sonra haklı..
seçilen çnce haklı sonra da haksız olmaktadır ülkemiz şartlarında..!
secilen zaten istediğini elde etmiştir herzamnki gibi olan secene oluyor.....selamlar kaleminiz daim olsun...
vefalıdostum
kimin neyi elde ettiği ve kazançlı çıktığı da zamanlamaya göre değişir..
ülkemizçelişkiler ülkesi olduğundan cevabı bilinmeyen sorular ve çözümü mechul sorunlar yoktur..!
olan sadece çözümcülerin birtürlü yönetim kadrolarında yer bulmamalarıdır..!
hangi taraftan bakarsanız haklı görünen tarafları da var ama olan "seçen insanlara" oluyor aslında...!
fakat benim asıl üzüldüğüm mandacılık fikrinin cumhuriyetin kuruluş yıllarında tartışılıp reddedilmesinin haklılığı hala geçerliyken neden bağımsız bir yönetim peşinde koşmayan insanların birşekilde sandıktan çıkarak mandacı zihniyetler peşinde UCUZ HATTA HAZIR ŞABLON SİYASET VE POLİTİKA YAPMALARIDIR..
herkesin bildiğini kendimle ve sayfa dostlarımla paylaşayım istedim sohbet havasında..!
hepimiz haklıyız ama adımıza bize hak vermesi gerekenler var..!
svgsygteşekkürler
Of ki ne of bu yara yıllardır kanıyor çoban Sülünün etkisini atamadı üstünden bu Millet başka ne diyelim semer vuran çok olur Yazı harika alana tebrikler.
Hislerimize tercüman olduğunuz için teşekkürler Selamlar Sayğılar
vefalıdostum
Tabi ki de seçene yazık derim ben...Seçilene niye yazık olsun ki? Bir çok vaadlerle koltuğa oturmayı başaranlarda bir nebze insanlık, hizmet aşkı, dürüstlük olsa, verdiği sözleri gerçekleştirmek için bir çabaları olur...Çaba göstermeyen, verdiği sözleri yerine getiremeyen birinde zaten kişilik eksikliği vardır...O, koltuğun nimetlerinden kendi adına faydalanıyor, halkı düşünecek zamanları mı kalıyor? Koltuktan indikten sonra da ömür boyu yetek maaş alıyorlar.Ohhh ne güzel iş...
Hiç kararsız kalmayın...Onlar için önemli olan, nimetlerden faydalanmak, faydalanıyorlar da...Olan yine bizlere oluyor...
Sevgi ve saygı ile
mavideydisevgi tarafından 4/9/2010 10:29:03 AM zamanında düzenlenmiştir.