- 1043 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Defter Arası Karalamalar...-1-
Özünde insandım bende; yaşayıp büyüyüp ölecektim… Oysa aldığım hiçbir nefes yaşamak sıfatını takmadı lügatine… Gözlerimden okunan aşktan her saniye pişman olup ateşe verdim gönlümü… Ya değerimi bilmediler ya da sevgi yalancıları çıktı hepsi…
Sevmek bazen haramlaşır gözlerimde… Ben severek yananlardanım; severek ağlayanlardan… Kıymetsizdir düşlerim… Nasibimi almadım aşktan; fırtınalara şahit olup kasırgalar yarattım durup dururken… Zaman denen acımasızda kaybolarak her adımda bilinmezliklere yürüdüm…
Üzüldüm; acımasızdı hayat… Ömrüme virgül koyana nokta koyabilmek için yeminler ettim… Boşuna olduğunu bile bile yaşam ile ölüm arasındaki o incecik çizgide adımlarıma laf geçirmeye çalıştım…
Sesimi duymaya çalışanlar aslında beni susturmak isteyenlerdi… Duygularıma seslendim; kendi kendimi kandırdım… Bir bakışına bin anlam yükledim vefasızın; o tek kelime söylemeden gitti ve gittiğiyle kaldı: gelmek bilmedi eski “o”… Ve ben sevmek bilmedim ondan sonra...
Derdimi anlattığımda tek sözleriydi “zaman” oysa hiç bilmediler zaman sadece bedeni büyüttü ruh hep öksüz kaldı… Yaptıklarımın değmediğini anladığımda sessizliğime gömüldüm bakamadım –bakmadım- başka gözlere… Beni susmaya iten bu sessizlik selinde ben sadece serüvenmişim kendi kendini anlatan…
Duymak istediklerimi dinlediğimde zaman çok geçti… Konuşamadım bozamadı kimse suskunluğumu… Geride kalıp çaresizliğimi anladığımda beni ölüme iten sevgiliyi gönlümün darağacında idam ettim… Anlamadı; bunu hiç bilemedi…
Tek kelime feda etmeye kıyamadım ondan sonra... Yine yeminler sarf ettim, heybemi boşaltım… Esiri oldum kendi kendimin… O gelmiş bile olsa gitmişti bir kere, beni yalnız bırakmayı göze almıştı… Meğersem ne zormuş insanın kendisiyle yapayalnız kalması…
Ve şunu keşfetmekten alıkoyamadım kendimde “her ne kadar yarınlara bir umutla tebessümle baksam da ben hiçbir bugünden memnun kalamadım”…
YORUMLAR
Hep yarınlara umutla bakmak demek, bugünü heba ediyorsunuz demek.
Yarın gelmediğine göre, bugünü de yaşamadığınıza göre,
Siz hiç yaşamadınız be kardeşim. Boş verin!
Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir.
Sloğanını kendinize hedef yapın ve hayatınıza kaldığınız yerden başlayın.
Kalem akıcı, Yazı düzgün, kutlarım... sevgilerimle...
Güzel anlatımınız için kutluyorum ama yeni gün yeni güzelliklere gebedir. İçindeki yaşama sevincini hiç bir zaman kaybetmemeli insan yokolup yeniden varolmalı bu değişimi zor da olsa insan tek başına çok da güzel başarır. Sonra oh be deyip gelecek kucaklanır. Bir söz vardır çok beğendim giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir. Böyle düşününce olayları altetmek daha da kolaylaşır senin için.
Başarılı bir yazıydı kutluyorum. Saygı ve selamlarımla...
Meryem BAKIRCI
Seçim..
Güven...
Birisine haketmediğinden fazla değer vermek...
Hayatın insana değil, insanın insana oyun oynayabileceğini düşünememek...
Slip, yeniden hayatın sizinle alay etmesine izin vermeyip, sizin hayatla alay etmeniz gerektiğini kavrayamamak.
Virgüle nokta olmaya çalışırken, noktalı virgül olabilmeyi düşünmeden adım atmış olmak. Ya da iki mokta üstüste.
Problemli bir gebelik, özürlü bir çocuk ve birbirinden uzaklaşmış iki nefes.
Bunca yaşanmışlıktan sonra hayatı kavrayamamış olmak, hayata küsmek, güne gözkapaklarının gerisinden bakmak, yüreğinizin nadasına yeni bir tohum atmamak, zamanı sevgisiz saniyelerin tik-takları arasında ezmek, sanırım hakkınız değil.
Geleceğin ne göstereceği sizin yarınlara açacağınız gözlerinize, yüreğinize bağlı.
oysa hiç bilmediler zaman sadece bedeni büyüttü ruh hep öksüz kaldı…
Ne güzel içinizi dökmüşsünüz...Evet birini seversin, hem de çok.Öyle ya da böyle gider ve herşey, tüm güzellikler biter...Sonrası...Boşver sonrasını Meryem ciğim.Hayattan tat alabilmek için, hayatımız bir erkeğe bağımlı mı kalmalı? Kendi kendimize yetemez miyiz? Bakarsın ansızın "aşk" kapıyı çalmadan gideverir.Gelecek ne gösterir belli mi?
Sevgilerimle