- 1771 Okunma
- 26 Yorum
- 0 Beğeni
ANILARINIZI FİŞTEN ÇEKEBİLİR MİSİNİZ?
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Az önce cılızlaştı lambalardan süzülen ışık. Ardından karardı her taraf. Yaşamsal faaliyetlerin büyük bir kısmı durdu. İstemeden de olsa bir dinleme zamanı oluştu insanlara ve eşyalara. Prizdeki fişleri çekmek üzere ayaklandım. Malum, elektrik aniden geldiğinde cihazlar arızalanabiliyor.
Bir tek neyi çekemedim biliyor musunuz? Anılarımı... Onları hafızamda bıraktım.
Anılar böyledir işte hep içimizdedirler. Bizimle yer, bizimle içer, gezer ve tozarlar. Akla düştüklerinde ana sigortayı bile attırırlar.
Bakarsınız duygularınız hala sımsıcacıktır. Hüzünler ise daha bir dibine çöker, acılar demlenir, liğme liğme olur yaşanmışlıklarda tüm beden. Pıhtılaşır sevdalar; karışır kana, dolaşır ayağa, kocaman bir sarmaşık misali sarar gövdeyi usul usul.
Fişini çekmek zordur anıların. Hele bir dokunmaya kalkın çarpar, silkeler insanı. Öyle bir güçtür ki o bilmem kaç watt.
Bazen çekemiyorum anılarımı. Şehir şebekesi bile az geliyor yaşadıklarıma.
Enerjimin tükendiğini hissediyorum yavaş yavaş. Böyle zamanlarda ailem ve dostlarım var jeneratör görevini üstlenen.
Onlar benim; "EN KARANLIK ZAMANLARIMIN, SÖNMEYEN IŞIKLARI"dır.
Aysel AKSÜMER
YORUMLAR
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Herşey gönlünüzce olsun, sağlık ve mutluluklar diliyorum. Sevgilerimle...
aileler ve dostlar karanlıkta sönmeyen ışıklardır.....insanın en sıkıntılı anına merhem olurlar....daima sevgiyle kalın......kutluyorum günün yazısını ve sizi.....
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
çok güzel bir yazı arkadaşım ahhh keşke anılarıda fişten çekebilsek derim güzellikler iyi ama kötülükler unutulmuyor gün geçtikçe yaraları kanatıyor...sevgilerimle kutlarım
Aysel AKSÜMER
Hayat bizim istediklerimize göre sürmüyor aslında bize sunulanla yaşıyoruz belki. Herşey gönlünüzce olsun. Sağlığınız yerinde olsun ki hep dualarınız oğlunuza gitsin birebir sizin ağzınızdan... Sevgim sonsuz.....
Aysel AKSÜMER
tedua
Kısa ama bir o kadar da anlamlıydı yazınız.
Sizi ve güne düşen yazınızı tebrik ederim.
Aysel AKSÜMER
Enerjimin tükendiğini hissediyorum zaman zaman.. Böyle zamanlarda ailem ve dostlarım var jeneratör görevini üstlenen...
Geç okumuş oldum,yetişemiyorum zamanında,yoğunum evde,
nete de arada girdiğimden bazen tüm güzel yazıları kaçırıyorum,beğen i ile okudum ,sevgiler ve tebrikler dost...
Aysel AKSÜMER
Arkadaşım, güne düşecek bir yazıydı...Hak ettiği yere geldi.Tebrik ederim.Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
GUZEL BIR YAZI ANILARI SILEMEYIZ HIC SEKILDE USUMUZDAN ,BEYINLERDEN ELEKTROKLER KESILIR ARA SIRA SIGARTALAR ATAR
AMA HIC BIR SEKILDE ANILAR FISTEN CIKMAZ ANCAK KAPBIN FISI CEKILDIGINDE DURDUGUNDA CEKIRIR HERSEKILDE.O ZAMAN
ANILARDA HER SKEILDE SONSUZLUGUA ULASIR BIZIMLE BIRLIKTE.EMEGINIZE SAGLIK COK GUZEL.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Günün yazısını ve güzel yazarını kutlarım. Bak işte sana güzel bir anı daha...
sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Aysel hanım, günün yazısını ve yazarını en içten duygularımla kutluyorum. Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Aysel'ciğim kutlarım,sizi ve çok beğendiğim günün yazınızı,hayırlı geceler.
fanatik1962
Aysel AKSÜMER
Güezel bir yazıydı...Tebrikler...
Bizi biz yapan yaşadığımız her şey.. her geçmişte kalan da anı olarak geriye düşüyor...hepsi bizim, acsıyla tatlısıyla..
Sevgilermle,
Aysel AKSÜMER
Anılarımı ben yaşadım ve iyi olsun kötü olsun seviyorum. Kötü günler için, geçti bitti diyorum. Güzel günler için, ne güzel günlerdi, keşki yine yaşama şansım olsa deyip, anılarıma sahip çıkıyorum. Bir çoğunu da sizlerle paylaşıyorum.
Fişten falan çekememmm! kutlarım sevgili aysel, güzel bir yazıydı. Sevgilerimle...
Aysel AKSÜMER
Çok güzel bir yazı okudum Aysel kardeş.Benimde ana sigortayı yenilemekten iflahım kesildi. Tesisat ta eski ne yapacağımı bilemiyorum. Ama sigortaların atması pahasına ben seviyorum anılarda yaşamayı...
Aysel AKSÜMER
Aysel kardeşim, biraz gecikmeli yazıyorum, net'e şimdi girdim.Anılar yaşamımızın parçası, tatlı olanlar bizi gülümsetir, hüzünlü ve acı olanlar da 'vay be neler geçirmişiz diye, kah üzüntüye sokar, kah hüzünlendirir.Prizi çekmek sözünüzü çok beğendim,konuşma aralarında gerekirse kullanıp,kulaklarınızı çınlatırım, sevgi ve saygılarımla, hep yaşamın güzellikleriyle
karşılaşın, hiç priz çekme mecburiyetiniz olmasın.
handan akbaş tarafından 4/8/2010 9:24:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Bazı anılar acı ise,hüzün ise,dram ise fişini çekmek gerekiyor.Keşke her anı akla geldikçe insanın içini ısıtsa.En güzel hayatlar,en güzel anlar bizlerin olsun.Teşekkürler Aysel hanım...
Aysel AKSÜMER
Dileğin o anlamda çok güzel. İnşallah güzel hayatlar ve güzel anlar bizi bekliyordur. Sağlıcakla kal...
aNILAR, BİZİ AYAKTA TUTAN, YÖNÜMÜZÜ VE YOLUMUZU BULMAMIZI SAĞLAYAN ANILAR... ACI DA OLSA, TATLI DA OLSA ONLAR BİZİM YAŞANMIŞLIKLARIMIZ. BİR PARÇAMIZ. YİNE GÜZEL BİR YAZIYDI AYSEL HANIM. TEBRİK EDİYORUM SİZİ. SEVGİLERİMLE
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Hep bir makina hayal etmişimdir; şöyle taksam başıma ve sustursa beynimi bir süre. O da dinlense, ben de...
Anıların fişini çekmek te benzer bir hayal...Yani sadece bir hayal...
Çok güzeldi Aysel Hanım...Yüreğinize sağlık....
Sevgi ve saygıyla...
Aysel AKSÜMER
Şahsen ben, iyi kötü bütün anılarımı seviyorum. Çünkü ben yaşadım onları. Geçmişimdeki kötü günleri hafızamdan silmekle, o günlerde yaşadığım çileyi yok sayabilir miyim, hayır...O üzden hep benle kalsın ve bana yol göstersinler...
Tekniğiniz üslubunuz oldukça iyi ve etkili. Tebrik ediyorum sizi...Sevgilerimle
Aysel AKSÜMER
Ah canım benim, keşke anılarımızın çekilecek bir fişi olsa...Geçmişimiz bize aittir.Acısıyla, tatlısıyla anılarımız...Tatlı olanları anmak iyi oluyor da, acılar çok yakıyor arkadaşım...Tümden unutmak asla istemem, keşke fişi olsaydı arada bir çekerdim.Bedenim acılara direnmek için şarj olurdu...
Ne güzel konular buluyorsunuz, siz durmadan bulun.Ben okuyayım.Çok güzeldi.Sevgilerimle