- 768 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
KORKUYORUM...
Radyoda, bizim şarkımız çalıyor şu an… Ben, seni düşünüyorum… Sen, düşünüyor musun?Bilmiyorum…
Hani, bana söylediğin şarkı… Senin sesinden dinlediğim, dinlerken sarhoş olduğum o şarkı… “ Bir ilkbahar sabahı… “ Senin sesinle, daha güzel olan o şarkı…
Aramızda, dağlar, dereler, ovalar, engeller var. Sana gelmek istesem de gelemiyorum. Sen gelmek ister misin ? Bilemiyorum.
Aramızdaki engeller onlar mı ? Yoksa, sen mi ? Uzaklaştığını, benden koptuğunu hissediyorum. Hislerim, böyle söylüyor.
Konuşamıyoruz, anlaşamıyoruz. Kısacık anlar bile yeterken bize, o anlara, o kadar çok şey sığdırırken, şimdi o anları arıyorum.
Büyü mü bozuldu sevdam. Bir şeyler mi eksildi, yitti, yok oldu? Bir derenin, akarsuya kavuşması gibi akardı yüreğim sana. Senin de, aynı hızla aktığını hissederdim benden tarafa.
Ulaşamıyorum, konuşamıyorum. Özlemimi anlatamıyorum. Özlediğini bile anlayamıyorum.
Unutuyorum seni. Unutuluyor olmamdan korkuyorum. Hatıralarımın, yok olup, silinmesinden korkuyorum. Seni sevmemekten korkuyorum. Korkuyorum… Her şeyden korkuyorum…
YORUMLAR
Nermin'ciğim duygular sel olmuş,çağlamış,yüreğine sağlık,sevgilerimle.
Nermin Kaçar
Duygulandıran bir yazıydı...Yüreğine sağlık...Kalemine saygılar olsun...
Sevgiler Nermin...
Nermin Kaçar
Nermin ciğim, psikologlar der ki; Neden korkuyorsan, üzerine gitmelisin.Korkunu yenmek için...Korkma arkadaşım...Korksakta bize biçilen hayatı yaşayacağız ömrümüz yettiğince, korkmasakta...
Ama şu bir gerçek, sen bu yazma işini iyi biliyorsun canım...Çok güzeldi...Sevgilerimle
Nermin Kaçar
Şahane bir anlatım, duygusal, özlem yüklü, sevda dolu kutluyorum canı gönülden. Tebrik ediyorum. Sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Ne güzel duygular bunlar sevgili Nermin, harika bir yazı olmuş kutlarım...
sevgilerimle...
Nermin Kaçar
Nermin Kaçar
PEŞİN PEŞİN + 10 PUANIMI VEREYİM.,NERMİN BACIM(SEN TEK BACIMSIN)
İŞTE USTA KALEM,BÜTÜN HÜNERİNİ GÖSTERMİŞ.DUYGULAR AKIP GİTMİŞ...
BU TARZ YAZILARA SENİN KALEMİN OLDUKÇA YATKIN... SANA BÖYLE YAZILAR SIK SIK YAZ DİYORUM...bİZ DE OKUYALIM...HEM KORKACAK NE VAR...ŞUNUN ŞURASINDA EDEBİ YAZI YAZIYORUZ...EVVEL ALLAH ARKANDA AYHAN ABEYİN VAR.KİMSE SANA YAN BAKAMAZ...
SAYGIM VE SEVGİM SONSUZ SANA..SELAMLAR...
ayhansarıkaya tarafından 4/7/2010 3:50:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya tarafından 4/7/2010 3:55:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Nermin Kaçar
Çok içten bir yazıydı. Kısa olmasına rağmen çok da anlamlıydı. Okurken dalıp gittim açıkçası...
Usta kalem tebrik ederim sizi.
Nermin Kaçar
yazmayı çok seven ve güzel yazan bir kalem......ne güzel içinden geldiği gibi......su misali akıp gitmiş......çok samimiydi....saygılar......