- 487 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİM HİKMET '' OKUYAR '' DEDİ
Kütüphanecilik haftası süresince yapıtığmız etkinliklerin tespit edilebilen kısımlarını kültür sanat dostlarına ileten Yozgatşat Başkanı Ahmet Sargın, Aydınlı Şair Şükrü Öksüz ile Sakaryalı Şair Abdülkadir Arı’ya ve Kitle İletişim Uzmanı Barış Okuyar’a teşekkürlerimi bildirirken haberi siz kültür sanat dostlarıyla paylaşarak kayda geçiyorum.
Dağıtımı yapılan haber metni şöyle:
Bizim Hikmet ’’Okuyar ’’ Dedi
46. Kütüphanecilik Haftası vesilesiyle Ocaktaşı Gençlik Kolları Başkanı Sezar Karakuş’u İstanbul Yüzyıl Oto Center’deki ofisinde ziyaret eden Şüsiyad Başkanı Kütüphane ve Arşiv Uzmanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar; Ocaktaşı Kütüphanesi’nde ’Okuyar’ diyerek Başkan’a Türkiye Sevdası armağan etti.
Başta Oto Center kurucusu Azimet Karaaslan olmak üzere ardında kalıcı izler bırakarak ebedi aleme göç eden kültür sanat dostlarına rahmet dileyen Bizim Hikmet Okuyar;
’ Ocaktaşılılar gençlik organizasyonlarında da başarılı oldular, etkinlikleri ile geleceğe kültür sanat köprüleri kuruyorlar.çevre ile kitle ietişimi konusunda çok başarılı mesafeler aldılar.Başarılarınızın devamını diliyorum.Çok okumanızı çok yazmanızı doğup büyüdüğünüz yerlerle, ata topraklarınızla daha çok ilgilenmenizi istiyorum.’ dedi.
.
Okuyar, 46. Kütüphanecilik Haftası münasebetiyle oto CENTER ve THY AO başta olmak üzere birçok yerde olmak üzere eş dost tanıdık ile görüştü Türkiye Sevdası verdi.
Giresun Valisi, Şiir Yorumcusu,Kültür Sanat Dostu Mustafa Yaman, Sakaryalı Şair Sevim Aslanalp, Yozgatşat Başkanı Şair Yazar Gazeteci Ahmet Sargın, Şebinkarahisarlılar Çalışma Grubu Eş Başkanı Dursun Karayılan, Şema Gönüllüleri Baş Danışmanı Eyüp Genç, Anna K Sigortacılık Büro Hizmetleri Uzmanı Gülşah Şebingülü, Şebingüllü Şair Şiir Yorumcusu Alyazmalı, İzmirli İremşair İrem İşler,
Antalyalı Halkla İlişkiler Uzmanı Burcu Erdaim başta olmak üzere; bürokrat, öğretmen, öğrenci, işadamı ve stk temsilcisi kültür sanat dostlarına Türkiye Sevdası armağan eden Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; hafta süresince bazı il ve ilçelerden arayan güzel sanatlarla irtibatlı çok özel yetenekli gençlerin Türkiye Sevdası isteklerine de olumlu cevap vereceğini söyledi.
Haber Kaynağı : Hikmet OKUYAR
YORUMLAR
Antalyalı Halkla İlişkiler Uzmanı Burcu Erdaim başta olmak üzere; bürokrat, öğretmen, öğrenci, işadamı ve stk temsilcisi kültür sanat dostlarına Türkiye Sevdası armağan eden Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; hafta süresince bazı il ve ilçelerden arayan güzel sanatlarla irtibatlı çok özel yetenekli gençlerin Türkiye Sevdası isteklerine de olumlu cevap vereceğini söyledi.
BOYLE HABERLERIN BIZLERE ULASTIKCA MUTLULUGUMUZ KAT KAT OLUYOR.
TURKIYEMIZI OKUMA ALISKANLIGI OLAN BIR ULKE YAPMAK ICIN HER BIRIMIZ BIRSEYLER
YAPARAK CALISMALIYIZ. 46. KUTUPHANELER HAFTASININ DANA NICE NICE SENELERDE
DAHA FAZLA ILERLEMESINI CANI GONULDEN ISTERKEN
BUTUN ADI GECEN DOSTLARA TESEKKUR EDER BASARILAR DILERIM
Hikmet Okuyar
duyarlılığına teşekkür ediyorum.
Şiirle Şurla yakından ilgilenirken kütüphane ve arşiv uzmanlığının yüklediği sorumlulukla şiir müzik şarkı türkü dostlarına daha bir yakınlıkla ulaşmak istiyoruz.
2009 yılı itbariyle armağan olarak verdiğimiz şiir kitapları yanında 1.500.000 adet de ŞİİRLİ BROŞÜR dağıttırdık.
MAVİ YOLCULUK isimli NİHAVENT makamında bestelenmiş eserimizi değişik mekanlarda 150.000 hava yolu yolcusuna armağan ettik.
Etkinliklerimiz devam ediyor. Şebingülü sunumlarımla; selam, sevgi, saygı..