- 897 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
"hayat" gerçekten de kötüdür örneklediğin gibi..hata neler yaşanır neler de bilinmezliklere mahkum olmak var ya..!unutulmuşluklara düşmek var ya.!
unutulmuşşluklara mecbur edilmek var ya..!
bilinmez nelerin yaşandığı..bilinmez İNSANIN İNSANA neler çektirdiği bu dünyadaki perdelihayatlarda..maskeli dünyacıklarda..!
dünya hayatını güzelleştirecek olan İNSAN güzelse zorluklar katlanılabiliirdir..kim ne yaparsa "güzel" uğruna yapar..doktıor da hasta da..!
sevginin nasıl anlaşıldığına..ve nasıl uygulandığına bağlı olarak kendince mutlu yaşayan insanların çelişkili hayatlarıdır düzeni bozan..!
anlattığı olaya yürekler dayanmaz..dayanamz.hele de çekilen acılara..çektirilen eziyetlere rağmen..!
yazı tarzın çk cesurca ama doğruya doğru yönetimi hissediliyor yazının bütününde..severim bu tarz yazıları..!
hayat insan demektir..hayatın öznesi de insandır..güzelleştireni de..yaşanmaz yapanı da..!
segisaygıteşekkürler
hicbitmez
cok tesekkür ederim yorumun icin.
evet dünyayi yasanir ya da yasanmaz hale getiren insanlarin kendisi gercekten.
kötülük yapan insanlar ruhlari kararmis insanlar.
Allah yardimcalari olsun kötü ruhlu insanlarin.
onlar da mutlaka cok pismanlik duyuyordur o azabi cektikleri anlarda.
is isten gecince kiymeti yok gerci.
sevgilerimle
NE DESEN HAKLISIN CAHİL İNSAN MEYVE VERMEYEN AĞACA BENZER HATAT ÇOK ACIMASIZ...HELEL OLSUN KATLANA BİLENE SELAMLAR...BİRİKİ HAFTA İÇİNDE ....VİJDANSIZLAR BİZİM DE 4 TANA GÜNAHSIZ KÖPEĞİMİZİ ZEHİRLEDİKLER 3 Ü CAN VERDİ 1 İNİ ZOR KURTARDIK...GÖZ GÖRE GÖRE YANIMAZDA GİTTİLER ,,KURTARAMADIK...
İNSAN YANINDAKİ CAN DOSTLARINI KAYBEDİNCE NASIL ÜZÜLÜÜYOR ANLATINCA BİLE GÖZLERİNM DOLUYOR...SELAMLAR....
hicbitmez
hayvanciklardan ne istemisler bilinmez.
her canliya karsi merhameti olmali insanin.merhamet olmayinca
canlara zarar vermek cok kolay oluyor demek ki.
üzüldüm.
tesekkür ediyorum yorumunuz icin
saygilarimla
Yazdıklarınızda gerçek payı var değil, gerçeğin ta kendisi arkadaşım.
Ne var ki toplumumuzda kadınlarımız beceriksizliklerini, korkaklıklarını çocuklarının arkasına saklanarak sürdürüyorlar. Görmüyorlar, duymuyorlar çocukların ana-babaya göstermesi gereken ilgisizlikleri.
Sadece Almanya'da değil, artık yurdumuzda da ana-babaya muhtaç olmayan çocuklar, adeta onları unutuyorlar; bayramlarda bile ziyaretlerine gelmiyorlar.
Zalimlerin cezasını Allah, kıyamet gününe bırakmıyor, örnekte de anlattığınız gibi.
Almanya'da parçalanmış aile çok. Bu nedenle erkekler daha sorumsuz davranıyorlar. Hoş, şimdi Türkiye'de aynı duruma düştü ya.
Paylaşımınız için teşekkürler, saygılar. (Wo wochnen Sie?)
hicbitmez
Yasamali da zaten.Yasasinlar.
ich wohne in lübeck.
tesekkür ederim yorum icin
sonsuz saygimla
Serpil kardeşim, dün yazınızı okudum,int teki kopmalar yüzünden yorum girememiştim,şimdi yazıyorum.Hiç bir kötülük cezasız kalmaz,eden bulur.Yalnız o hanımın vefasız çocukları da, annelerine yaptıklarının cezasını bulurlar ama,anlayabilirler mi, bu musibet bize niye geldi diye, onda şüpheliyim.Anlayacak insan annesini sahipsiz bırakmaz,sevgilerimle huzurla kalın.
hicbitmez
evet bazen internet sorunlarimiz oluyor.
o cocuklarda ne vefasizmis evet onlarda kendi evlatlarinda görecekler belkide kenara atilmisligi.
kesinlikle evet eden buluyor bu dünyada.
huzur ve güzelliklerle kal sende her zaman
sevgilerimle
hicbitmez
tesekkür ederim degerli dost.
sonsuz saygimla
Sevgili hiç bitmez, biz Türk kadını olarak çocuklarımız için yaşamaktan hiç bıkmıyoruz.
Bu konuda bir fransız yazar şöyle demiş (Siz Türk kadınları, hiç bir zaman saraya sultan olamadınız. Ancak sultanların doğurduğu çocuklara dadı oldunuz.) Ben bu sözü çok doğru buluyorum.
Çocuklar için her şeye katlanız, yemeyiz yediririz, gitmeyiz giydiririz. İkinci bir evliliği çocuklar var diye düşünmez, rahibe gibi yaşarız. Yine de çocuklara yaranamayız. Zamanı gelince kendimizi sokakta buluruz. Bu nasıl adalet. Biz kendimiz mi yapıyoruz. Evt! Kendimiz yapıyoruz gibi geliyor bana...
Kutlarım... sevgilerimle...
hicbitmez
demek ki kendimizi ikinci plana atmamaliyiz zaman ve olaylar sanki bunu gösteriyor evet.
aslinda iste o cocuklar o huzursuz ortamda yetistikleri icin bukadar vurdumduymaz oluyorlar belkide.
her kadinin sansi bahti güzel olsun insallah esinden yana da cocuklarindan yana da..
tesekkür ederim sevgili emine.
sonsuz sevgimle
hicbitmez
tesekkür ederim canim güzel yorumun icin
sonsuz sevgimle