- 723 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
gel de merak etme..!
dünya insanlık tarihine bakıldığında ilk insana kadar gitmek imkansızdır..
ilk insan topluluklarıyla başlayan insanların hikayesi kimin anlattığına bağlı olarak ezberlenmiş ve bugünkü karmakarışık br tarihle buluşulmuştur..
batıya göre medeniyet batıda..malzemesi doğuda..batı insanı efendi..doğu insanı ilkel ya da modern köle..
doğuya göre batı ruhsuz ve mantıklı..doğunun ortası savaşçılarla doluyken..uzakları nirvana hoşluğunda uykuda..!
batıda mantık..doğuda duygu..kuzeyde güç..güneyde hammaddeler..insan yığınları..
kuzey avrupada orman kültürüne bağlı kutuplar insanları..
orta avrupada yayla ve dağlıklar arasında yaşayan tarım insanları..
akdeniz avrupasında gezgin ve kaşifler avrupasının maceracı insanları..
akdeniz afrikasında zengin arap ve berberi kavimlerinin torunları..akdeniz ortasında israil adacığında yahudiler ve arap mahalleleri..kavgalar..isyanlar ve feryadlar..çözüm bulamayan insanlar ülkesi..
akdeniz türkiyesinde turizm rüzgarıyla havalanan tarımcılar ordusu..
iranda tarihin gördüğü en derin yapılanmaya sahip "farisiler" egemenliği..afganda uyuşturucu ovaları..türk cumhuriyetlerinde yağmalanan coğrafyalar..rusya bölgesinde yeniden kurulan güçlü ordu devleti..japonyada dünyaya kapalı hapis hayatı yaşayan teknikle mutluluğu karıştıran çoktanrılı bir japonya..okyanusta vatikan hakimiyetindeki sayısız devletler ve avustralyadaki beyazlar devleti..amerikda da beyaz imparatorluğunun siyahi obama kandırmacasıyla sahnelenen dünya yönetim sihirbazlığı..
güney amerikayı sömüren kuzey amerika..kanadayı şehir gibi yöneten amerika kurnazlığı..
aklıyla dünyayı yönettiğine inanan batı insanları..
teknikleriyle ve duyguyla hayata hakim olduğunu iddia eden uzak doğu insanları..
manevi güzelliklerle dünya hakimi olduklarını haykıran arap yoksulluğu..
dünyaca sömürülen bir afrikalı tipi..
ortada şaşkın halde heryöne bakarken boynu rahatsızlanan türkiye insanları..
batıyı boğmasın diye arap ve doğu insanlarına baraj yapılan bir türkiye..dünyanın meksikadan sonra ikinci büyük göçmen ülkesi türkiye..
batının can ve mal güvenliği için bölge karakolu ve ordusu haline getirilmek istenen bir türkiye ve kıbrıs vadisi..
..
herkes kendince haklı..kendince doğru ve dünyanın en mutlu insanı..!
...
hristiyanlık misyonerlikle dünyanın zenginliklerine konmuş korsanlar gibi..
müslümanlık kuran ve peygamber garantisi olmasına rağmen hiristiyan ve yahudi yöneticilerine hayran kadroların elinde oyuncak..!
yahudilik tüm dünyada 5 milyonluk sayısıyla efendi..
çok tanrılı uzakdoğu dinleriyse yoğa ve nirvana reikisiyle çakra törenlerinde para kazanmaya devam etmekte..
tüm dinlerin kaynaştığı dinler kazanı ortadoğuda satranç oynanıyor heran..heryerde..herülkede..herevde..!
herkes kendince kibirli ve haklı..
kim neye göre kazanan?
böyle karışık bir insan dünyasında en mutlu ve en başarılı olması gerekenler müslümanlar olmalı..kuranın değişmezliği ve peygamberinin son oluşunun verdiği manevi güçle müslümanlar dünyanın en mutlu ve engüçlü insanları olmalı..!
musa peygamberle dünyaya..isa peygamberle ahrete..muhammed sav peygamberle de hem dünyaya hem de ahrete yönelik yaşamak seçenekleri olunca...tercih edenlerin ne kadar şanslı olacakları hemen belli olur.
islam ne kadar mükemmelse..hristiyan ülkelerinde işler o kadar güzel..hristiyanlık ne kadar bozulmuşsa..müslümanların hayatları da o kadar bozuk..
neden dünyada tam bir mutluluk yok..??
bir babil..
bir mezopotamya..
bir mısır..
bir emevi..
bir abbasi..
bir selçuklu..
bir endülüs..
hele de bir osmanlı NASIL OLUR DA YIKILIR..!
bir avrupa nasıl olur da yıkımlarla kendini yer bitirir??
bir amerika dünyayı haraca bağlar da yine de güçlü olamaz..!
neden insanlar tam mutlu..tam güçlü olmaıyorlar birtürlü..??
yoksa dünyayı yöneten başka bir güç mü var?
doğum ve ölüm engellenmediği sürece insanlar asla tam mutlu..asla tam güçlü olarak yaşayamayacaklar..
ben bunu merak ediyorum..!
gel de merak etme..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.