- 7187 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIK...
Yalnızlık...Hayatın bir parçası değil mi? İnsanın ne kadar çevresi,yakını,dostu olmasına rağmen aslında herkes yalnızdır bir bakıma.Bu kanıyı kabul etmeyenler vardır,onlara hak veriyorum.Neden? Çünkü hayat onlara yalnızlık tokatını henüz atmamıştır.
Anne-baba dersiniz,bırakın onlar kendi dertleriyle ilgilensin,yalnızsınız! Dost-arkadaş dersiniz,en iyi dost dediğiniz birgün dönecek sırtını size.Yalnızca siz varsınız başka kimse yok!
Tıklım tıklım dolu bir otobüstesiniz,bakın kimse yok.metrelerce uzanan hastane kuyruğundasınız kimse yok,doğum günü partisindesiniz hemde kendi doğum gününüz,hayır kimse yok.Onlar sizde değil partide.Yalnızsınız...!
Korku verir bazen yalnızlık,bazende acı.Kimi aynalara koşar yüzündeki acıyı görmek için,kimide kaçar aynalardan çünkü soracaktır kendine ’’Neden’’ diye.
Zordur yalnızlık,ama alışırsınız bir süre sonra,ihtiyaç duymazsınız kimseciklere.Kalabalık ortamlara girmek istemezsiniz,çünkü bu daha zordur.Kalabalıklar içinde yalnız olmak...Eğer yaşıyorsanız yalnızlığı herhaliyle; dilinizde susar kalbiniz gibi.Kendinizle dahi konuşmadığınız olur günlerce.Yada dökersiniz bir beyaz kağıda içinizdeki sevgiyi,nefreti,acıyı,tatlıyı...Sorgularsınız bu hayatı herkes gibi sizde bir şekilde.
N’olur kızmayın bana bunlarda yalnızken yazdığım düşüncelerim.
YORUMLAR
hayırrrrrrrr,,,,,ne olursun kabul etme.yaşadığın toplum değerlerinden farklı da olabilirsin ve ya düşünebilirsin.ama sen nekadarfedakarlık yapabilirsen karşındakin de onu bekle,,seni anlamıyor olsalar da ,mutlaka yanın da olan lar olacaktır,,,önce kendinle barışık ol,,,,,,,,,,,YAŞAM BİR MÜCADELE ,
Yalnızlık benim en büyük dostumdur.Benim kendimi dinlememe izin verir.Ve yalnızlık benim en büyük düşmanımdır beni hayattan soğutan,kendime düşman eden.En güzeli ne mi yalnızlığı cebimize koymalı.Lazım olunca çıkarmalı.Yazınız için teşekkürler.Yalnızım bu gece,yalnızlığı okudum sayenizde...
BENDE YALNIZLIĞI SEVERİM TÜM DEDİKLERİNE KATILIYORUM...ÇOK SEVDİKLERİNLEDE OLSAN KENDİNİ YABANCI GİBİ HİSSEDİYORSUN..UZAKLARA YÜRÜYÜŞ YAPMAK ,.SEVİYORUM YALNIZLIĞI..ONUN İÇİNDİRKİ SANA KIZMIYORUM..NE GÜZEL EN AZINDAN KALABALIK İÇİNDE YALNIZ OLMAKTANSA ,YALNIZLIK İÇİNDE YALNIZ OLMAK DAHA GÜZEL BENCE...:=)
YALNIZLIK SEVENLER KLUBÜ.....
SELAM VE BEKA İLE