- 947 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gençken Yapılması Gereken Şeytanlıklar 2
Son 20 Madde
Madde 11: Yakışıklı dizi oyuncularının sosyetik güzellerle katıldığı söyleşilerde yanlarındaki kızı tavlayıp, ’İmza kalsın ben alacağımı aldım’ demek.
Madde 12: Şey gibi hareket edip ayakları yere basmayan erkek bozmalarına, doğum günlerinde uçan daire hediye etmek.
Madde 13: ’Hayatım ayrılalım artık, ben oha felan oldum’ diyen kızlara; ’Ben zaten abinin kız arkadaşıyla takılıyordum.’ demek.
Madde 14: Rock konserleride çadır kuran çiftleri korkutup, çadırlarını ödünç alarak sabaha kadar müslüm baba dinlemek.
Madde 15: Vucut geliştirmek için akşama kadar spor salonlarından çıkmayan sportif erkeklere zeka gelişimi broşürleri dağıtmak.
Madde 16: ’Kimliğini ver lan!’ diyen polise, ’Ben avukatım senin amirin gelsin’ demek.
Madde 17: Ramazanda teravih namazında namaz kılınırken ayakkabılıktaki bütün ayakkabıların teklerini değiştirip, namaz sonrası çıkacak izdihamı izlemek.
Madde 18: ’Şuan için size uygun bir iş olmadığından dolayı iş başvurunuzu şimdilik olumlu değerlendiremiyoruz’ diye bilgi veren görevliye; ’Hadi oradan lan y..şak ben bu işin okulunu bitirdim’ diyip telefonu kapamak.
Madde 19: Sevgililer gününden bir gün önce bütün abaza arkadaşlarına bir yerde buluşmak için sözleşmek, sevgilini koluna takıp bir kaç dakikalığına yanlarına uğrayıp çıkarkende orta parmak işareti çekmek.
Madde 20: Kpss sınavını hazırlayan kurulu toplayıp, tüm öğrenciler adına falakaya yatırmak.
Madde 21: Ünlülerin estetikli yerlerini gösterdiği bir programda, sünnetli yerimi göstermek.
Madde 22: Esra Ceyda kardeşlerim yapımında ne tür kimyasalların kullanıldığı öğrenerek, tüm insanlığa böyle bir yanılgıya düşmesini önlemek.
Madde 23: ’Biz aşkımızı Venedikler de, Parisler de yeniliyoruz.’ Diyen zengin züppelere, ’Maalesef biz her şeyi Venedik olmuyor.’ Demek.
Madde 24: Ünlüleri melek, peri, cin vs.. Sayan hayranlara;Michale Jackson’ unda Ajda Pekkan’ ında vs.. tuvaletlerini yaptığını, gaz çıkardıklarını ama tek farkla; daha estetik yaptıklarını hatırlatmak.
Madde 25: Ajdarı ın maymunların atası olduğunu kanıtlamak için, tüm Orta Doğu ve Balkanlara, ’Çikita muz’ şarkısını duyurmak.
Madde 26: Tarihteki Tek Taş yüzüğü yaparak sevgilimin doğum gününü tek kuruş harcamadan kutlamak.
Madde 27: Sinemada çiftleşenlere fener tutarak, gelecek nesilleri aydınlatmak.
Madde 28: Otobüs durağına hızla gelen arabaya el kaldırıp, otobüse binmeden saati sormak.
Madde 29: Balkondan aşağı işeyip ’Ne oluyor?’ diye yukarı bakanlara ’İnsan yağmurları başladı’ demek.
Madde 30: Bir taksiye binip, kaçırdığım otobüse yetişmesini istemek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.