- 972 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ-EGO
Şikâyetim var!
Ankara Büyükşehir Belediyesi-EGO
Tasarruf adı altında yapılmak istenen düzenden şikâyetim var. Haksız yere zam yapılıyor ve ardından dava açılıyor, şimdi bu haksız zam mahkeme kararıyla geri alınıyor... Sizler tutuyorsunuz aktarmayı kaldırıyorsunuz... Ben 1.10 kuruşa (öğrenci) gittiğim mesafeyi şimdi 1.20 kuruşa gidiyorum. Bundan da zarar ettiğinizi yazan bir bildiri asıyorsunuz otobüslere. Ve bu yazıyı astığınız otobüsü Batıkent’te 1 (bir) saat bekliyorum. Bir otobüsü dolduracak sayıda insan orada tam bir saat bekliyoruz! Bu ne ilk, ne de son belli ki. Bütün Ankara otobüs duraklarında sefil! İşe giderken de geç kalıyoruz, eve dönerken de geç kalıyoruz. Yani Ankara’nın nabzı mı yavaşladı yoksa bizim vaktimizin değeri mi yok? Ya da siz insana değer vermiyor musunuz?
Zaten bu Eryaman-Batıkent hattının 548 numaralı otobüsünde her gün defalarca sorun yaşanıyordu. Bu her zaman da yaşandı. Kim bilir bilmediğim ne aksamalar vardır? Artık insanlar bıktı, bıktık! Şoföre yüklenmek yersizmiş anladık. Bu sizin Genel Müdürlüğünüzden kaynaklanan bir sorun ve hatta Belediyeden kaynaklanan bir sorun, anlaşıldı. EGO otobüsleriyle Ankaragücü maçına taraftar toplarsınız sokaklardan, halk mağdur olur vs....
Size yakışanı yapın diyeceğim ama zaten yapıyorsunuz. Siz en iyisi size yakışmayanı yapın! Biz de rahat edelim.
Siz ne iş yapıyorsunuz, eğer yıllardır aynı işi yapmaktan sıkıldıysanız yerinizi, işinizi değiştirin; bırakın o canım koltukları...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.