VUR KAÇ
Sevgili dostlar,
Belki ilginç gelecek bu yazım herkese ama elimde olmadan yazmak zorunluluğunu
Hissetteim kendim de_
Ben turkçem iyi olmadığından yazımda imla hatalarım olacağından lütfen bu özrümden
dolayı beni bağışlamanızı arz ederim_
Gelelim yazma gereksinmeme,bu gün yani daha bir saat önce akşam kadıköy sahilin de
şöyle bir hava almaya bir çay içmeye çıktım ki çıkmaz olaydım dedim kendime_
Neden diye merak etmişsiniz dir meraklanmayın dostlar hepimizin bu ülkede alışık olduğumuz bir konu,kadıköy meydanın da fuar şenlikleri mi ne diyorsunuz işte
eğlenceli bir kalabalığın içine şöyle bir girip bakmak istedim sadece.
ama nerden unutmuşum hay aksı şey dedim kendime, o kalabalık içinde ne olduğunu anlamdım. sonra bir ara susadım bir su alayım dedim suyu aldım ama ?
tam cuzdanıma elim gittiki nerde... cuzdan dan eser yok belliki bu gecenin kurbanı ben dim kadermi desem hatamı yoksa dıkatsızlık mı desem öylece kala kaldım ortada.
tabi bu arada sussuzluğum geçti su içmeden ,
Neyse yinede şükür ettim gelen mala gelsin cana değil diyerek ten kendimi teselli ettim.
sözüm o ki, bu yankesicilere nasıl dur diyeceğiz milletçe, bu imkansız biliyorum ama
bugün benim canım bir kere yandı diyelim çünkü gerisi gelir.
Ya hiç olmayana yapıldığı zaman o insanın canı iki kere yanar bu da bir gerçek.
aslında suçlu olan bu işe ağır bir ceza kanunu verilmeyişidir.
Yani yüce adelet bu tur olayları göz arde edip salıveriyorlar.oysa bu tur olaylar da ne insanlar yaralanıp hayatlarını kaybettıler.yazık yazık kı çok yazık,
güzel bir türkiye temiz bir toplum dileklerimle. sevgilerimle..
YORUMLAR
insanlar aç.insanlar perişan.hükümetimiz dilenci kültürünü yerleştirmeye çalışıyor.zengin ve fakir arasında uçurumlar oluştu.hükümetimizin politikası zaten dilenci kültürü üzerine,ben iktidardan düşersem herkes açlıktan ölür mantığını yerleştirdi.nedense Türkiye'de herkes halinden memnun.ama tek bir gerçek var kaptı kaçtıları yüce polisimiz istese birgünde hal eder.
mahirciwan tarafından 12/28/2007 9:24:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dilenmek artık bir meslek haline geldi..cünki cuma günleri bir otobus getirip bırakıyorlarmış sonrada akşam toplayıp gidiyorlarmış..duyunca dedimki tamam buda bir meslek..insanlar kolay paraya , birilerinin sırtından gecinmeye öyle alışmış ki..kapı kapı dilenmek onların için sorun degil.. beleş yaşamaya insan alışınca.. ha dilenmiş hada başkasının sırtına binmiş gidiyor farketmez..
insanlarda manevi degerler kalmadı...
haramı helalı bilmediğinden ..nerden gelirse gelsin ben keseme bakarım hesabı oldu..
sonuç bu..
yüreğine sağlık..
KOLAY PARA!...
Hırsızlık aldı başını gitti...
Kimi konuştursan dert yanıyor…
İyi de neden...?
Sokaklar, caddeler neden hırsız kaynıyor?
Hatırlarsanız, yıllar önce ünlü bir işadamı, kendisinden telefonunu isteyen bir gaspçının bıçak darbeleriyle öldürülmüştü.
Bu işadamı ölmeden önce bir soruna dikkat çekmişti.
Bu sorun şuydu: sokak çocuklarının ilerde toplumun başına bela olacağı, ve bu konuda da herkesin bir şeyler yapması gerektiği...
Bu konuda devletin ve vatandaşın bir şeyler yapması gerekiyor.
Sorunu görmezden gelip bu konuyu önemsemezsek daha da kötü olacaktır.
Bir yerde yanlış yapıyoruz. Nerede diyorsanız söyleyeyim:
Çinli atasözünde olduğu gibi; ‘balık vermek ile balık tutmasını öğretmek’ konusunda...
Bu şehir dilencilerle doldu farkında mısınız...?
İhtiyacı olanda yapıyor, olmayanda ...
Kolay para kazanmayı kim istemez ki...?
Televizyonlarda görüyoruz çoğu kez; dilenci kılığına girip, vatandaşı söğüşleşenleri, sakat görüntüsü vererek, insanların duygularını süistimal edenleri...
memleket büyüdü... sorunlarda...
Gün gelecek sorunlar öyle büyüyecek ki; altından kalkamayacağız.
Sorun daha da büyümeden gerekli önlemleri almalı, söz konusu sorunlara hep beraber bir çözüm bulmalıyız...
bilmem anlatabildim mi?
sevgiyle....
zekice tarafından 8/24/2007 11:49:20 PM zamanında düzenlenmiştir.