DUA 44
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun.
Ey, suçlardan arındıran mesajlarını, bir uyarı, bir öğüt ve hatırlatma olarak gönderen Allah’ım!
Ey, doğru ile eğriyi ayıran, hakikati dört bir yana dalga dalga yayan mesajlarını fırtına şiddetiyle patlatan Allah’ım!
Gönlümün, zihnimin ve tüm benliğimin kapılarını, mesajlarını dosdoğru anlamaya aç. Onu benden beni de ondan ayrı koyma. Düşünüşlerimde dosdoğru neticeye ulaştır.
Vaatlerinin gerçekleştiği, yıldızların söndüğü, göğün parçalandığı, dağların ufalanıp toza dönüştüğü ve tüm görevlendirdiklerin toplanmaya çağrıldığı doğru ile yanlışın ayrıldığı ayrım gününde hakikati yalanlayanlardan olmaktan sana sığınırım.
Ey, dilediği şeyi mükemmel olarak gerçekleştirme kudretinde olan Allah’ım!
Ey, insanı basit bir sıvı iken ana rahminde sağlam bir şekilde belli bir süreyle muhafaza eden ve en güzel şekilde yaratan Allah’ım!
Ey, diriler ve ölüler için toprağı toplanma yeri yapan Allah’ım!
Ey, o toprak üzerinde haşmetli ve sarsılmaz dağlar meydana getiren Allah’ım!
Ey, susuzlukları gidermek için tatlı sular var eden Allah’ım!
Günahkârların kalplerine korku salan ölümün, yeniden dirilmenin ve yargılanmadan oluşan - serinlik vermeyen, yanan kütükler gibi kıvılcımlar saçan, kızgın dev halatlara benzeyen- üç katlı gölgeden rahmetine sığınırım.
Hiçbir söz söyleyemeyecek ve özür dilemelerine izin verilmeyecek olan hakikatini inkâr edenlerden olmaktan sana sığınırım.
Beni zayi etme. Sana karşı sorumluluklarının bilincinde olanlardan, katındaki nimetlerle nimetlendirdiğin kullarından et. İyilik yapanlardan ve ödüllendirdiğin kullarından et.
NOT: Mürselat suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
MSG