- 1753 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CEYHANLI DELİ HASAN
Deli Hasan’ı en fazla elli bin kişi tanır ülkemizde.Biliyorum siz onlardan değilsiniz.Bunda sizin bir suçunuz yok.Doğum yeriyle ilgili bir olay bu.kendisi hemşehrimdir.Yalın ayak dolaşır şehri yaz kış.iplikten bir kemeri var.Fermuar bozuk..Pantolonunun cepleri dışarda.......Bilmem kaç yıllıktır üzerindekiler.Yani tam bir deli..İnsanlar ona zorla para verir.Paraları alır , çocuklara savurur..Parayla işi olmaz Hasan’ın.Ama sigarayı sewer..Elini ağzına götürür(sigara işareti yapar) ,sigara ister insanlardan..Ağzı acayip bozuktur .Bulaşanın yedi sülalesi gider.Yaz -kış üşümez.(deliler üşür mü?)Ya da biz öyle sanırdık...........Hey gidi deli Hasan............çocukluk yıllarımın şuursuz tanığı..........Hey gidi deli Hasan işlenmemiş günahların sanığı.Bu yaz gördüm.Taze bir ölünün ayakkabılarını vermişler.Neylesin Hasan ayakkabıyı.Fena fillah olmuş.(Herşeyi terkettmiş.Her şeyden vazgeçmiş cigara hariç.)Ayakkabı mı dayanır Hasan’ın gezmelerine? Güneşe bakın batmak üzere .Hasan’ın bir cebi bozuk para,diğeri eski düğme dolu.Ama eski düğmeleri atmaz çocuklara.Yalnızca bozuklukları atar incitmeden.Çocuklar sevinçle üşüşünce paralara ,Hasan arkasını döner gider ağır adımlarla.Sigarasının dumanı da , takip eder efendisini.Hasaaaan Hasaaaan.... Deli Hasaaaaaan.Bir küfür sallar mısın benim yerime şu telafisiz zamana.Bir kıyak yap hemşehrine .TUT , DÜŞMESİN ZAMAN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.