DUA 41:
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun.
Ey sınırı olmayan büyük ve yüce Allah’ım!
Öz benliğimi temiz tutacak düşünceleri gönlüme bahşet. Ve tüm kötü düşünce ve davranışlarımdan öz benliğimi arındır. İyilik yapmama bol bol fırsatlar ver, ama yaptığım iyilikleri kazanç aracı olarak görmeme izin verme.
Ey, affı ve merhameti bol olan Allah’ım!
Hakikatini inkâr edenler için ızdırap olan günü, benim için rahatlama gününe dönüştür. Hakikatini inkâr edenle uğraşmak benim harcım değil. Ben, benliğimdeki nefis ve şeytanın vesveselerine kapısını her zaman açık tutan, fısıltılarına kulak veren tarafım varken nasıl bir başkasıyla uğraşmaya kalkışabilirim. Onlarla uğraşmak ve hak ettiklerini vermek Sana yakışır. Onları Sana havale ediyorum. Bana da kendimle mücadelemde merhametini ve yardımını esirgeme.
Ey, doğru yolun sahibi ve dilediğini o yola yönelten Allah’ım!
Mesajlarını hakikatlerin açıklayıcısı ve doğru yolun kılavuzu olarak algılamamı ve derin bir kavrayışla kavramamı sağla. Onu çürütmek için bahaneler arayan şartlanmış zihinlere sahip olan, ne yaşatan ne de öldüren cehennem ateşini, hak edenlerden olmaktan sana sığınırım. Beni uyarını dikkate alarak dürüst, erdemli olmayı başaran, namazlarında devamlı ve dikkatli olan, yoksulları doyuran kullarından et.
Ey, derslerle dolu öğüt olan mağfiret kaynağı Kuranı, sana karşı sorumluluk bilincinin oluşması için tüm insanlığa rehber olsun diye gönderen Allah’ım! Gönlümü o kaynaktan akan ışıklara aç ve beni en güzel şekilde ondan yararlandır.
NOT: Müddessir suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.
msg