- 869 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sus çocuk sakın büyüdüm deme!!!
Sus çocuk sakın büyüdüm deme! daha çok erken boşver başlama bu hayatı anlamaya.hep çocuk kal.başka şekilde mutlu olamazsın çünkü bu bebek gözleri güldüremezsin yoksa.Sus çocuk sakın büyüdüm deme! devam et oyuncak bebeklerinle oynamaya.eğer bırakırsan birgün o bebekleri seninle oynayacaklar tıpkı o bebekler gibi şu yalan dünyada.
Sus çocuk sakın büyüdüm deme!henüz büyümedin sen.daha görmedinki şu hayatın zorluklarını,acılarını,yalnızlıklarını...Henüz sırtını dönen olmadı sana,kimse yarı yolda bırakmadı seni.yalnızlığı yaşamadın sen.senin yaşadığdn yalnızlık sadece biricik annenin mutfağa gidip gelmesi kadardır.Ama çocuk bu değildir ki yalnızlık.Yalnızlık esasında büyük kalabalıklar içinde yalnız kalmaktır.işte bu en zorudur yalnızlığın!!Zamanı gelecek bunuda göreceksin ama şimdi değil.dur daha büyümedin sen!
ŞİMDİ. Sakın korkma çocuk!bütün bunları elbet yaşayacaksın.Ama korkma.eğer korkarsan hayatın bu gerçekleri karşısında mağlup olursun.yok eğer galip olmak istiyorsan güçlü ol,sakın korkma ve karşı koy herşeye.
Mutluluk herkesin erişemediği birşey..sen mutlu olanlardan olmak istiyorsan;attığın her adımı sonuçlarına katlanabileceksen at ve asla geri dönme! Vakit varken yaşa çocukluğunu.
Sus çocuk sakın büyüdüm deme!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.