DUA 39:
Allah’ım!
Sultanlığının azametine, zatının celaline layık olan hamd sana mahsustur. Salât ve selam Resulüne ve onun pak ehlibeytine olsun.
Ey, doğru ile eğriyi ayırt etme bilincine ulaştıran Kur’an’ı, rehber olarak gönderen şanı yüce Allah’ım!
Eş edinmekten ve çocuk edinmekten münezzehsin. Hiçbir şey ya da hiç kimse sana üstün gelemez. Hiç kimse senin hükmünden kurtulamaz. Sana inanan, hiçbir zaman ziyana uğramaz ve haksızlığa uğrama korkusu olmaz. Senden başkasında eman arayan emansız kalır, ziyana uğrar ve her yanını korku kaplar.
Beni, sana teslim olanlardan et. doğru ile eğriyi ayırt etme bilincine erdir. Şaşmadan doğru yolunda gidenlerden et ve sınırsız nimetlerini üzerime yağdır. Beni, senden, seni anmaktan uzaklaştırarak gaflette bırakma, gafillerden etme. Sana ortak koşmaktan vahdaniyetine sığınırım.Kulluğumu yalnız ve yalnız sana mahsus kılmamı sağla. Beni, sadece sana yalvaran, yalnız sana kullukta bulunan ve senden başka hiçbir şeye/kimseye ilahlık yakıştırmayan muvahhidlerden et.
Ey, yaratılmışların kavrayış sınırlarının ötesindekini bilen, erişilmez derinlikteki sırların sahibi Allah’ım! Sen, sırlarını hoşnutluk duyduğun seçtiğin elçilerine dilediğince bildirirsin. Hem gözler önüne serilen her konuda hem de aklın ermeyeceği her alanda onu gözetlemeleri için semavi güçler göndererek desteklersin. Elçilerinin söyledikleri her şeyi kuşatan ve her şeyi bir bir hesaplayan sensin. Senin şanın yücedir. Bana, sırlarını açıklayan elçilerinin bildirdiklerini anlayacak, kavrayacak ve taşıyacak güç ver. Kalbimin, zihnimin ve özümün anlayış, kabulleniş ve gereğince işleyiş kapasitesini artır.
Not: Cin Suresinden esinlenilerek dile getirilmiştir.