- 1326 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Acıyı Utandırdınız.!
Sizin çocuklarınız varmı?
Gözlerinizde sakladığınız ve saklamaya çalıştığınız illegal yaşları varmı, boynunuzu yakarak göğsünüze süzülüp akan?
Adı lânet bilinmiş, inkârın en yaman haliyle sulanmış toprağınız varmı?
O inleyen toprağın koynunda, açmaya yüz tutmuş tomurcuklarınızı kesik bir kulak örterken, kanayan kardelenlerin büzülen dudağıyla, öptünüz mü çocuğunuzun gülüşünün yasak kılındığı, en esmer en kanlı çamurların sıvandığı o masum yanağından?
Sizin hiç ölümünüze gülen oldu mu?
Çatlarken kafesinde göğsünüz,yanarken cehenneminizde, yuttunuzmu boğazınıza yapışan hıçkırığı, susturdunuzmu arşı çınlatan feryadınızı?
Adı en keskin ağıtlara yazılmış o uçurumdan inerdik göstermeden yangınımızı..Başımız çarpardı cinnetin dilsiz duvarlarına..Avuçlarımıza saklanırdı her teliyle yolunması yazgılı,oysa bir zaman yârin dokunmaya kıymadığı ateş kızılı,gece karası saçlarımız..
Size ne çok sorulası sorum var benim,şu kestiğiniz dönmeyen dilimle..
O dilimden akıttığınız ve bana/bize içirdiğiniz, tadını unutmamıza izin vermediğiniz dilimdeki kanımla.!
Cevabı bilinen tüm sorularım göğün bakışından akıyor yeryüzüne..
Sizin yüzünüzde/yüzsüzlüğünüzde/yüreksizliğinizde saklı değil artık..
Acıyı utandırdınız,kahrı,vahşeti,kıyımı,katliamı utandırdınız..Ahh su dökemediler sizin elinize.!
Hani diyorum bazen anlayalım !gösterelim anlayış! faili meçhule yazılan cin/ayetlerinize..
Sizde gösterin bize,az biraz uzatın başınızı geçmişe ve gösterin bize dedelerimizin faili belli, ama tarafınızdan meçhule yazılan mezarlarını.!
Ölülerimizden korkarsınız çünkü; Onların kanında kendinizi boğacaksınız.!
Çocuklarımızdan korkarsınız çünkü; Onlar ateşin karnından olmayan vijdanınızı avuçlarında sıkarak doğar.!
Kadınlarımızdan/analarımızdan korkarsınız çünkü; Onlar sizin coplarınızdan,sığındığınız gazlarınızdan KORKMAZLAR.!
Demem o ki öylesine bir yazıydı bu oldukça kısa tutulmaya çalışılan..
Son makarnasını yiyemeyen CEYLAN’ın gözlerini gözbebeğinde taşıyan,UĞUR’un okul önlüğünü Qoser’in en nazlı yerinde saklayan,AYDIN’ın sırasında oturan,CÜNEYT’in kırılan kolundan ’intikam’ tokadı yiyen biri tarafından yazılmış.....!!
Mêrdîn/Qoser
Mardin/Kızıltepe
YORUMLAR
O KADAR COK SEY VARKI SÖYLENECEK DOLLAR DOLLAR BIRDEN GELIR BOGAZA DÜYÜMLENIR KELIMER
CIGLIKLAR KOPRAR COCUKSU YETIM DÜSLERDE UYANMAYAN UMUTLARDA GAZELLE DÖNER HAYALLER
AMA BIZLER YILMAYACAGIZ ALLACAGIZ VE ALACAGIZ ÖLEN HAKLARIMIZI YENIDEN YASAMAYA INAT
SENI VE BU YIGIT KALEMI KUTLUYORUM YOLDASIM
İnsanı çıldırtıyorlar
Yeri geldiğinde din kardeşliği narasını kulağımızda eksik etmezler
İnsanlığa yaptıkları vahşeti yüzlerine vurduğumuzda hemen dönüp şöyle derler:
o vahşetin mimarları baştakilerdir. Biz halkız, kardeşiz. Baştakiler bizi birbirimize düşürüyor.
Biz de dönüp kendilerine:
Tamam kardeşim dediğiniz gibi olsun. Ama baştaki vampirleri kim başa getiriyor. Sen değil misin? İşte burada kulağımda din/bin kardeşliği ninnisini eksik etmeyen yobaz, kafasını kuma gömüyor:
-ben söylemedim.
-ben duymadım
-ben görmedim.
-ben bilmiyorum numaralarına yatıyor.
Eğer hala bu numaraları yutacağımızı sanıyorlarsa meydanlara at gözüyle değil, öküzün trene baktığı gibi değil, akıllı ve realist bir gözle baksınlar.
Dine fazla dalış yapmak istemem ama birileri hep bu safsatayla karşımıza çıktığı için dokunmadan geçmeyeceğim.
Üç tane ilahi ve sayıları net olarak bilinmemekle birlikte çok sayıda beşeri din vardır. Hepsi de birbirlerine eşit değerdedir. Çünkü inandığım/kutsadığım dinin önemi başkasının dinini kutsadığım orandadır. Ki zaten dinler sömürü araçlarıdır. Yönetenlerin yönettikleri halkı öz benliklerinden soyutlayıp kendi gömleklerini giydirmek için/ kişiyi kendisi olmaktan çıkarmak için kullandıkları sihirli bir değnektir.
harikasınız yoldaş
saygılarımla
Sevilay Yücedağ
her sözünün altına imzamı atıyorum
zaten söylenecek ne varsa söylemişsin
bunların vahşetini saymakla/yazmakla bitiremeyiz
yaslı yüreğim yangın yeri
patlamaya hazır saatli bomba gibi
sağolasın
boğazıma yapışan bir yumruk vardı
nefesimi boğan
yazdıklarınla biraz soluklandım
İyi ki varsın yoldaşım
saygımla
Dğerli yazar ; yazınızın muhatabı buradki okuyucular değil mi ? Kaatillere, canilere hitab ettiğiniz bu yazınızın muhatabı herkes mi oluor şimdi ? Ne farkınız kaldı, yargısız infaz yapan kaatillerden ?,Haklı bile olsanız, gerçekleri dile getirseniz de, sunum ve hitap şekliniz hatalı bence...
Yazınızı ben de okudum ve dehşete kapıldım. Çünkü herkese hitap ediyor, herkesi suçluyorsunuz..