- 1684 Okunma
- 18 Yorum
- 0 Beğeni
Ben Neden Korkayım Rüzgarın Gelişinden
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Çık çatı aralarından gökyüzüne sonra in yeryüzüne ,bir düş kur manyak olsun ve hiçbir şey olmamış gibi arkanı dön uyu..
...
Deli kız senin düşlerin bir tuhaf biri diğerini kovalıyor.
.
.
.
Ağırdan ağırdan rüzgar geliyor…
Hafifçe perdeler sallanmaya başladı.Balkonumdaki saksı çiçekleri kokularını alarak en dipteki odaya gittiler.Karıncalar tren gibi peşi sıra takıldılar toprak altına kaçmak için. Cam gözlü kedimin kaşları düştü hüzün.İncir ağacımdaki salıncak koptu çocuk gözlerden.
Kaçıyorlar veya gidiyorlar mı ikindi üstü.
Beyaz gözleğimin düğmelerini çözdüm .Rüzgar ne getirecek bana.
Oysa ben severim ki rüzgarları ; en güzel şiirler rüzgarda uçuşan sevgilinin saçlarına yazılmaz mı.Uçan yel bana koşsun ,bir şiir yazılacaksa saçlarıma ve tarayıp gidecekse aşk, ben neden korkayım rüzgarın gelişinden..
Gel rüzgar koşarak..
Bana bir kitap getir Milena’ya mektuplar olsun . Uzak aşkların imkansız olanı, milyon kez sarmalasın yüreğimi ve sonra gitsin.
Ne acı son..
Rüzgarın gelişini bekliyorum. Ormanın derinliklerinden büyük bir uğultu yaklaşıyor.Bedenim aç gibi sonsuzluğun aşkına.Ah aha ahh Heathcliff’in ruhu muydu yoksa gelen.Aşk ne çok içtesin ve sonra nefretle dışa yağan.
Göğsünü rüzgara açan kız
İçindeki aradığın ne
Göl mayalanıyor gözlerinde buz
Her boy karanfil düşüyor balkonundan.
Bekliyorum.
Ben şimdi ne yapacağım.
Otur dedi ay dede sakin ol yüzünü çevir bana , sana Lorca’nın gözlerini göndereyim şiirini okusun .
Ne boğa tanır seni ne incir ağacı
Ne evindeki atlar ne karıncalar
Ne çocuk tanır seni ne de ikindi
Ölüsün çünkü dirileceğinde yok. *
Rüzgar beyaz gömleğimin düğmelerini ilikledi. Kapanan kirpiklerimden öptü.
Sakindi.
.
.
.
.
Aysu
YORUMLAR
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
Yazının günün yazısı olarak seçilmesi mükemmel bir seçim. Ve dili o denli büklümlü, rüzgar hangi yönden eserse essin küçücük yaprakçıkların arasında gizli mavi bir kadife çiçeği yürek...
Tebriklerim ve güzellik dileklerimi iliştiriyorum iğnedenliğe bir gülücükle...
lacivertiğnedenlik
Canımcım tebrik ederim yazın güne düşmüş..keşke önceden haberim olsaydı :(
harika ,akıcı ve imge dolu güzel bir yazı
tebriklerimle
lacivertiğnedenlik
lacivertiğnedenlik
Giriş kısmındaki dilinizin akıcılığına, akılcığına vurulduğumu, hayran kaldığımı belirtmek durumundayım. Eer ki bunu belirtmezsem kendimle çelişirdim. Fakat sonlara doğru o girişteki düşsel dilden uzaklaşıldığını hissettim. Belki ben ilk cümlelere saplanmışımdır, bilmiyorum. Ama çağrışımlarla yüklü bir yazı okudum. Şiirlerinizdeki denli yürekli olduğunuzda daha da güzellerini yazacağınızdan şüphem yok.
Saygılarımla...
Not: Milena'dan mektup geldiğinde labirentindeki Kafka'yı da yandırın lütfen...
lacivertiğnedenlik
Çık çatı aralarından gökyüzüne sonra in yeryüzüne ,bir düş kur manyak olsun ve hiçbir şey olmamış gibi arkanı dön uyu..
Rüzgarın gelişini bekliyorum. Ormanın derinliklerinden büyük bir uğultu yaklaşıyor.Bedenim aç gibi sonsuzluğun aşkına.Ah aha ahh Heathcliff’in ruhu muydu yoksa gelen.Aşk ne çok içtesin ve sonra nefretle dışa yağan.
Göğsünü rüzgara açan kız
İçindeki aradığın ne
Göl mayalanıyor gözlerinde buz
Her boy karanfil düşüyor balkonundan.
Bekliyorum.
Ben şimdi ne yapacağım.
Otur dedi ay dede sakin ol yüzünü çevir bana , sana Lorca’nın gözlerini göndereyim şiirini okusun .
Ne boğa tanır seni ne incir ağacı
Ne evindeki atlar ne karıncalar
Ne çocuk tanır seni ne de ikindi
Ölüsün çünkü dirileceğinde yok. *
Rüzgar beyaz gömleğimin düğmelerini ilikledi. Kapanan kirpiklerimden öptü.
Sakindi.
tebrikler Aysu
ÇOK GÜZELDİ...
uzak aşkların imkansız olanı.....
en acısıda bu olmalı....
söyleneceksöz bırakmamış ki yazar....
muhteşemdi....