- 799 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KULÜBEMIN SIRRI...
KULÜBEMIN SIRRI...
SU AN SEHIR GÜRÜLTÜSÜNDEN, INSANLARDAN, KIRLILIKTEN UZAK, BIR KULÜBEDEYIM...
DAGBASINDA, ISIZ BIR KULÜBE...
NE SÜSLÜ PÜSLÜ ESYALAR VAR ICINDE. NE DE ELEKTIRIK, HABERIM YOK HAYATTAN...
RADYO TELEVIZYON KESIFEDILMEMIS SANKI. YALNIZLIGI BÖYLE BENIMSEYECEGIMI HIC DÜSÜNMEMISTIM, MEGER GÜZELMIS DÜNYA DAN BIR HABER YASAMAK...
BÜYÜK HAYALLERI SARMIYORUM, GÖNLÜMÜ KARANLIKLARA BOGMUYORUM, ANLAMAYA CALISIYORUM VE DE ANLIYORUM ! KULÜBEMIN DISINDA YASANANLAR KOSKOCA HICLER VEDE YALANLAR...
GÖZÜMÜN ÖNÜNE GETIRIP, SÖYLE BIR DÜSÜNÜYORUM YASADIKLARIMIZI; SANKI BIR SINEMADAYIM O KADAR COK AKTÖR VAR KI SAYMAK , ISIMLENDIRMEK MÜMKÜN DEGIL...
BIR BIRINE BAGLI, BIRBIRINDEN COK KOPUK SAHNELERLE BEZENMIS, ABUK SABUK BIR FILM... YÖNETMENI IYI SENERYOSU KÖTÜ; SANKI GERCEKLE YALAN ARASINDA SIKISMIS,KÖTÜLERLE IYILER BIRBIRINE KARISMIS...
BIR YANDA JÖNLER,BAS AKTÖRLER, DIGER YANDA HEP EZILEN FÜGÜRANLAR, ACLIGI SEFALETI KUCAKLIYORLAR...
SANKI BU FILMDE DE ONLARA YER YOKMUS GIBI, ZENGINLER BASROLLERE OTURUYORLAR.
HAYATI GÜZEL YASAYIP, DERT OLMAYAN SEYLERE, DERT GÖZÜ ILE BAKIYORLAR...
COGUNUN KALBINDEN SILINMIS ALLAH KORKUSU, NE YARINI, NE DE BU GÜNÜ, DÜSÜNMÜYORLAR...
SEFIL PERISANLARI GÖRMEZDEN GELIYORLAR, SANKI KÜCÜK DAGLARI ONLAR YARATMISLAR,
HIC BIRSEYDEN CEKINMIYORLAR...
NE SEVDALARI SEVDA,
NE DE HAYALLERI HAYAL,
ÖLÜM VAR YOKMUS GIBI DAVRANIYORLAR.
ZULÜM VAR GÖRMÜYORLAR,
KENDILERINDEN BASKASINI SEVMIYORLAR,
HERSEYLERINI KAYBETMISLER, BILMIYORLAR.
YALAN YASAMLARINI GERCEK SANIYORLAR,
SENERYOSUNU BOZDUKLARI BU FILME,
DÜNYA ADI VERIYORLAR !!!!!..........
COK ESKI BIR YAZIM...PAYLASMAK ISTEDIM SEVGILERIMLE... :) 19 YASIMDAYKEN YAZMISIM... SENELER NASIL GECIYOR...
YAZAN: GÖNÜL CESLI
31.03.2001
pazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.