- 826 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞASIN İYİLİK
İnsani ilişkilerde keşke deney ve ispata dayanan fen bilimlerinde olduğu gibi formüller kullanabilseydik...
Yerleştirseydik; donelerimizi, değerlerimizi ve olması gereken doğrularımızı, eşittir deseydik sonra istediğimiz maddi-manevi sonuçlara ulaşsaydık ne güzel olurdu değil mi?
Ama maalesef öyle olmuyor işte... Olması gerekenler istenilen sonuçlara götürmüyor bizi. Sonuç olarak; kul bilmezse Allah bilir, nasip değilmiş, Allahından bulsun diye Tanrıya sığınmalar ve yakarışlar başlıyor akabinde.
Bu dediklerimi iş hayatı için formüle edersek;
Emek+işgücü+mesai-yorgunluk = maaş + ödül
hadi maaşımızı aldık diyelim. Ya ödül; çoğu amir takdiri bile personelinin şımaracağını mı düşünür yoksa "görevi zaten karşılığında maaşını alıyor" diye mi bilemem genelde esirger.
Gündelik ilişkilerimiz için hesabımızı yaparsak;
Sevgi + saygı bölelim her türlü paylaşımı = değer görmek
Çoğunlukla yine evdeki hesap çarşıya uymaz. Bir de bakmışsınız istismar edilmişsiniz, kullanılmışsınızdır.
Bazen düşünmüyor değilim. Acaba iyi insan olmak APTALLIK mı diye.... Yok yok sevgili dostlar sadece bir anlık düşündüm bunu.
YAŞASIN İYİLİK...
YORUMLAR
güzel bir konuya temas etmişsiniz..her konuda takdir edilmek...veya en azından teşekkür etmek güzel..bir olay...insana azim ve şevk verir ..bazı konularda takdir çok önemlidir...aynı işi aynı değerde yapan bir kişinin biri eğer takdir alıyor..öteki de bir şey almıyorsa işte bu adaletsizliktir...başkasına iktibas almayanın hakkını yemek Gibi bir şey olsa gerek...misal benim şiirr yazmama nedenimden biri de bu insanın bazen zoruna gidiyor o kadar emek veriyorrsun elde var sıfır...neyse güzel bir konuyu ele almışsınız tekrar teşekkür eder...en güzel günlerin sizlerin olması dileğimle..saygılarımla..
mehmet ali unsal tarafından 4/26/2011 9:24:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
Teşekkür ederim. Sanırım siteye yeni üye olduğum sıralarda yazmıştım bu yazımı. Okumanız sevindirdi. Teşekkür ederim. Saygılarımla..