- 1011 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ACI İÇİNDEYDİ...
Lütfen teyze bu son mendilim, Allah rızası için alır mısın?
-Geri zekâlı çocuk, bırak şu paltomu. Dokunma o pis ellerinle!
Kadın, var gücüyle küçük kıza tekme savurur. Yere yuvarlanan çocuk, ayağa kalkarken yüzünde ikinci kez patlayan tokadın acısıyla, bir kez daha beyaz karların üstüne yuvarlanır.
-Pis hırsız seni!..Oh olsun işte! Bu sana ders olur da, bir daha da kimseye sülük gibi yapışmazsın.
Kürklü kadın, binanın önüne az önce park etmiş, siyah Mercedes’e doğru ilerlerken bile söylenmekteydi.
-Geri zekâlı çocuk ne olacak, bir de kuru temizlemeden yeni aldığım kürkümü, pis elleriyle kirletti...
Küçük kız çocuğu az önce yıldızların uçuştuğunu sanmıştı. Yüzü tokadın etkisiyle ısınmıştı. Acı duyumsamıyordu… Çünkü acı içindeydi.
Fısıldadı:
-Ben hırsız değilim. Sadece açım.
Emine Pişiren/Akçay
18.Şubat.2010
YORUMLAR
sevgili arkadaşım büyük şehirlerde her gün yüzlercesi ile karşılaşılan acı bir gerçeği ve küçücük kız çocuğuna yapılan terbiyesizliği, kısa ama mükemmel bir işleyişle kaleme almışsınız teşekkür ederim. terbiyesiz kadına sözüm yok, o zaten bulmuş belasını yalnızlığıyla boğuşuyor. buradaki gerçek, her türlü kötü niyetli kişilerin hiç zorlanmadan kandıra bileceği bu çocuğu sokaklara salan ve buna müsade eden, hükümet büyükleri ülke ülke gezeceklerine.? hocanın karısı gibi birgün ülkelerinde dursalarda ülkenin ne hallerde olduğunu görseler olmaz mı.? bindikleri uçaklarda düşmüyor bunların nedense. birde o çocuğu kurda kuşa yem olarak atan ana babaları anlamıyorum, anlayamıyorum. ondan sonra televizyonlarda kanal kanal gezip çocuklar kayıp diye millete duygu sömürüsü yapıyorlar. burada hatalı olan görgüsüz kadın değil, bu harika hikayende tek suçlu o çocuğu sokağa bırakan anne baba ile kendi çocuklarına gemicikler ve elmas madenleri alıp temsil ettiği ülkenin insanını aç bırakan baştaki sorumsuzlar.... sevgi dolu duyarlı yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
istemeden doldurduk
günahla sokakları
adlarını biz koyduk
orosbu çocukları
korkarak tiksinerek
bakıyoruz hepimiz
peki onlar suçluda
biz suçlu değilmiyiz.....şiirimin son iki kıtasıyla katıldım....görüpte görmek istemeyenlere bir tokat gibi inen yazınızı duyarlı kişiliğinizi....kutluyorum....saygılar efendim....