- 2753 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIĞA MEKTUP
bir gün gelecekte yalnızlığa mektup yazacağım aklımın ucundan geçmezdi.
ama o kadar çok yalnızım ki, yalnızlığıma bir mektup yazasım geldi ve başladım yazmaya.
ey yalnızlık!.. bende görüpte hayran kaldığın, hayatımda tamamen kalmana neden ne?..
ben şartlı sevdaları değil, koşulsuz aşkları savunurken, neden içine hapsettin beni, neden benide kendin gibi yalnız bıraktın?.. hayatım boyunca yanında kalmak istediğim insanı neden aldın elimden? neden onsuzluğa mahkum ettin beni? neden kendine hapsettin?
içimdesin diye, yada beni içine hapsettin diye,yaşamak istemiyorum artık, sebepsiz kaldı tüm nefes alışlar, giden günlerimin hesabını soramadım kimseden.
kala kaldım ortada bir ben birde sen, istemiyorum seni hayatımda yalnızlık.
çekip gitsen ya hayatımdan, bıraksan ya beni yine benli günlere.beni benden alıp kendine mahkum etmen ne diye?..
yalnız kalmaktan korkar gibi benide kendinle tek bırakıyorsun,yalnızlığına ortak olayım diye.ben yalnız kalmak istemiyorum ey yalnızlık.çekip gitsen , çıkıp uzaklaşsan hayatımdan. beni bana bıraksan yine...
son sözlerin ağır olması gerekir bilirsin.son sözlerim çok ağır olacak bundan eminsin.
defol git artık hayatımdan yanlızlık, istemiyorum seni kendime...