yalnızlığımın adı
Yalnızlığım mutluluğuma gölge düşürdü yine bu gece.Senin sevgini öldürmeye çalışsamda,içimi yakıyor sana dair her bir hece.Yokluğunun acısıylamı baş ediyim,insanların yanıltmasıylamı.Söylermisin hasretim bunlar bana ayna mı?Yaptığım hataların sensizlikle cezalandırmanın sırasımı.Sana en ihtiyacım olduğu bir anda canımın yarısı benden böyle insafsızca koparılırmı?İçimden gelmiyor artık umut etmek,belkilerle başlayan cümlelerle yaşadıklarımı görmemezlikten gelmek.Yoruldum direnemiyorum hayata karşı.Kim dindirebilir içimde yatıştırdığım kızın feryadını..Yaşamayan ne bilsin çektiğim sıkıntılarımı,dışardan görenler zanneder i yaşadığım aşk acısı.Bilmezler kabuk bağlayan yaramın üzerine yeni bir hayat kurmaya çalıştığımı..Çok yalnızım ,içimde kurduğum dünyadan bile hergün bir yıldız kaydırdım,yine yalnızlığımla başbaşayım..Alışmalıyım yeni yol arkadaşıma bundan eminim senin gibi bırakmaz beni yarıyolda.Oyuncak etmez hiçbir vefasıza,utandırmaz beni hayata.Kızma sakın sitem dolu sözlerime,gücenme sakın..Üzmesin seni yazdığım hiçbir dize..Yalnızlığımı bile sen koydum adını hiç olmazsa ömür boyu benden gitme diye,şuan olduğu gibi beni sensizliğe itip perişan etme,sayıklamak istemiyorum hep sen sen diye...